عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۱۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۲
مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک گفت: این گروه جهادی بلافصله بعد از توصیه مجدد مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس به کمک مؤمنانه، ۳۱۵ بسته ارزاق برای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، تهیه و توزیع کرد.

عقیق:حسین ارضی مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران اظهار داشت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که فرمودند: کمک مؤمنانه مجدداً باید انجام شود و کمرنگ هم نشود، به سرعت لبیک گفتیم و چند روز بعد از بیانات معظم‌له، مرحله جدیدی از توزیع بسته‌های ارزاق را اجرایی کردیم.

تهیه و توزیع ۳۱۵ بسته ارزاق برای نیازمندان

وی افزود: در این مرحله ۳۱۵ بسته ارزاق برای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، تهیه و توزیع کردیم. این برنامه در حالی اجرایی شد که مجموعه جوانان و مسئولین مسجد، برای مراسم شب زیارتی امام رضا (ع) در حال برنامه‌ریزی و تلاش بودند اما روز سه‌شنبه ۲۴ تیرماه تهیه ارزاق و توزیع را انجام دادیم و در عین حال نیز آماده‌سازی‌های لازم برای برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین برپایی موکب مسجد را پیش بردیم.

 


توزیع بیش از ۱۳۰۰ بسته ارزاق در ماه ذی‌القعده

ارضی با بیان اینکه بنا داریم در روزهای آتی نیز مرحله دوم کمک‌رسانی‌ها را انجام دهیم، گفت: در ماه ذی‌القعده گروه جهادی شهدای مسجد ارک، بیش از ۱۳۰۰ بسته ارزاق به نیازمندان اهدا کرد و اجازه ندادیم زنجیره کمک‌رسانی‌ها قطع شود و بعد از رزمایش همدلی ماه رمضان روند را ادامه دادیم.

 مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران گفت: مردم خیرخواه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در این طرح‌های خدمت‌رسانی به شماره کارت گروه ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۷۱۹۳۷۳۱ واریز کنند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین