عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
...تشکر میکنم که با رعایت اصول بهداشتی در طول جلسه کمک می‌کنید تا از شیوع و گسترش بیماری جلوگیری کنیم. امروز برای این بیماری و مشکلی که پیشروی جامعه است علاوه بر کارها و فعالیتهای علمی و بهداشتی باید به توسل و دعا روی بیاوریم.

عقیق: توصیه های مهم حاج منصور ارضی درباره احیای نهضت دعا و توسل که در دعای کمیل ۲۰ تیرماه ۹۹ عنوان شد:

"...
تشکر میکنم که با رعایت اصول بهداشتی در طول جلسه کمک می‌کنید تا از شیوع و گسترش بیماری جلوگیری کنیم. امروز برای این بیماری و مشکلی که پیشروی جامعه است علاوه بر کارها و فعالیتهای علمی و بهداشتی باید به توسل و دعا روی بیاوریم. همانطور که در گذشته به وقت مشکل برای جامعه یا بیماری برای بزرگان و علما دعا و توسل و روضه در خانه‌ها برپا می‌شد.امروز نیز این توسلات را احیا کنیم.
.
در مساجد با رعایت فاصله گذاریهای اجتماعی و رعایت مسائل بهداشتی به دعا و راز و نیاز با خدا رو بیاوریم این برای جامعه در هنگام بلای عظیم بسیار موثر و تقویت کننده است.
.
کادر درمان تحت فشار هستند چون هر لحظه ممکن است خود آنها آلوده شوند. اما مدافعین سلامت پای کار ایستاده‌اند پس ما نیز باید از لحاظ معنوی و ایمانی پای این کار بایستیم.
.
ما در این محیطهای معنوی چرا باید مریض شویم؟! چه چیزی ما را تهدید می‌کند؟! بارعایت دستورات بهداشتی که اصل دین ماست در این مجالس در حصن حصین قرار داریم ما با این عقاید پرورش یافته ایم پس توسل و دعا را نباید فراموش کنیم.
.
از مداحان نیز در خواست می‌کنم برای باز شدن گره بیماری و جلوگیری ازشیوع آن به حضرت زینب سلام الله علیها توسل داشته باشند و برای ایشان روضه بخوانید حتی شما محب اهل بیت علیهم السلام می‌توانید نذر روضه را داشته باشید تا ان شاءالله بی‌بی به عظمت خودش این بیماری را برطرف کند.
.
نیت کنید و بگویید یا حضرت زینب سلام الله علیها اگر این بیماری برطرف شود یک مجلس روضه در خانه خود برپا میکنم، امشب آبروی خود را بگذارید و این حاجت را بخواهید، شما از این طرف نیت کنید و در طرف دیگر این نذر بی‌بی حضرت زینب سلام الله علیها است.

▫️


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین