عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مشکلات جامعه گفت: مردم از نظر معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستند و مسئولان باید با نظارت جلوی این گرانی را بگیرند و امروز ضعف نظارت بر بازار یکی از عوامل گرانی است.

عقیق:آیت الله نوری همدانی در دیدار سردار سید محمود میرفیضی فرمانده  انتظامی استان که در دفتر معظم‌له برگزار شد، با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه اظهار داشت: همه مردم به امنیت احتیاج دارند و باید در جامعه امنیت لازم برقرار باشد.

وی برقراری عدالت را مورد توجه قرار داد و افزود: مسئولان باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند، همه مردم خواهان برقراری عدالت هستند و برابری و عدالت نظام را بیمه می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: کار نیروی انتظامی برقراری امنیت است و کنار این موضوع باید در رعایت عدالت و حقوق مردم نیز سرلوحه باشد، نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و حفظ آرامش مردم تلاش می‌کند و این زحمات قابل تقدیر است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با ذکر حدیثی از امام صادق(ع) عنوان کرد: مسئولان باید در زمینه امنیت، عدالت و ارزانی و نعمت احساس وظیفه کنند، راضی نگه‌داشتن مردم یکی از وظایف مهم مسئولان است.

آیت الله نوری همدانی با یادآوری مشکلات جامعه اضافه کرد: مردم از نظر معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستند و مسئولان باید با نظارت جلوی این گرانی را بگیرند و امروز ضعف نظارت بر بازار یکی از عوامل گرانی است.

وی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در منطقه بیان کرد: ایران امروز در برابر دنیا قرار گرفته است به‌طوری که آمریکا، صهیونیسم و کشورهای وابسته آن‌ها شبانه‌روز در حال توطئه‌افکنی علیه نظام هستند.

مرجع تقلید شیعیان با توجه به ایام میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت خاطرنشان کرد: خدمت به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) توفیق بزرگی است و شکی نداریم بالاترین عبادت خدمت به مردم است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
خیلی شدیده انتقادشون ، نگران شدیم ( خدا لعنت کنه علمایی کوفی که ندای هل من ناصر .... رو نشنیدن و ازش گذشتن)
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین