عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: نشست دو روزه مشورتی مدیران هیأت رزمندگان اسلام به مدت دو روز از امروز ۴ تیرماه برگزار می‌شود و بررسی نحوه برگزاری محرم و اربعین در شرایط کرونایی محور اصلی آن است.

عقیق:علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری نشست دو روزه مشورتی مدیران هیأت رزمندگان اسلام اظهارداشت: این نشست طی دو روز از امروز چهارشنبه ۴ تیرماه با هدف بررسی اولویت‌های سال  ۹۹ هیأت، نقش هیأت‌ها در گسترش جمعیت و فرزندآوری، ارائه تحلیلی از بیانات مقام معظم رهبری درسال ۹۹ و بیانیه گام دوم انقلاب، بررسی موضوعات محرم واربعین، اهمیت جوانان وخواهران،  نقش هیأت‌ها در گسترش معنویت و اخلاق در جامعه، تلاش بیشتر هیأت‌ها در محرومیت زدایی در شرایط کرونا و ... آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این دو روز  حجج اسلام دکتر رفیعی، عباسی ولدی، دکتر علیرضا معاف، سردار نجات و سعدالله زارعی سخنرانی خواهند داشت، گفت: در جلسه اختتامیه بناست از شعب برگزیده هیأت رزمندگان تقدیر و تجلیل شود.

مداحی گفت: برگزاری میزگرد پیرامون ارائه گزارش مدیران استان‌ها در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه‌ ایده‌های نو در خصوص جوان‌گرایی، گسترش گروه‌های جهادی و خیریه هیات‌ها، گسترش کانون‌های قرآن، حضور بیشتر در فضای مجازی، فعال‌تر کردن هیأت‌های اندیشه‌ورز از بخش‌های این نشست است.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین