عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۷۸۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) که قرار بود برای جلوگیری از شیوع کرونا به مدت یک هفته بسته شود، پس از کمتر از 12 ساعت تعطیلی، پذیرای زائران شد.

عقیق:حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) که صبح دوشنبه دوم تیرماه به دستور استاندار کربلا برای جلوگیری از شیوع کرونا بسته شده بود، مجدد به روی زائران بازگشایی شد.

این امر در حالی است که به گفته منابع آگاه قرار بود حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) همچون مغازه‌ها و سایر مراکز در کربلا از ۲۲ تا ۲۹ ژوئن (۲ تا ۹ تیرماه) بسته باشد. اما به اصرار مراجع عراق، حرم‌های مطهر در کربلا تنها به مدت چند ساعت بسته شدند و پس از آن از نزدیک اذان مغرب به افق کربلا، حرم سیدالشهدا (ع) و حضرت عباس (ع) پس از کمتر از ۱۲ ساعت تعطیلی، پذیرای زائران شد و جمعی از عاشقان حسینی با حضور در حرم‌ها به زیارت پرداختند.

البته همچنان مغازه‌ها و مراکز مختلف در کربلا امکان بازگشایی ندارند و به مدت یک هفته به طور کامل تعطیل هستند و در صورت مشاهده تخلف از سوی پلیس کربلا مجازات می‌شوند.

به گزارش فارس، اعتاب مقدسه عراق به دلیل شیوع کرونا بسته نشده بودند، البته در نجف اشرف چند ساعت درهای حرم به روی زائران بسته شد که به درخواست مراجع مجدد بازگشایی و آماده حضور زائران شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین