عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
پس از دعوت رسمی حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی از سید حسن آقامیری برای مناظره و اعلام آمادگی آقامیری برای این گفت و گو ، بسیاری از مردم و مخاطبان فضای مجازی پیگیر سرانجام این مناظره بودند. صبح امروز حجت الاسلام رفیعی با انتشار یک صوت خبر از مناظره خود و سید حسن آقامیری داد.

عقیق:پس از دعوت رسمی حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی از سید حسن آقامیری برای مناظره و اعلام آمادگی آقامیری برای این گفت و گو ، بسیاری از مردم و مخاطبان فضای مجازی پیگیر سرانجام این مناظره بودند.

صبح امروز حجت الاسلام رفیعی با انتشار یک صوت ضمن اعلام اینکه بنده از ابتدا مایل به گفت و گو و مناظره به صورت زنده بودم گفت:
علی رغم تمایل و تاکید خودم برای برگزاری مناظره زنده ، به توصیه حجت الاسلام سرلک که از ابتدا رابط بین بنده و آقای آقامیری بودند ، مناظره به صورت ضبطی برگزار خواهد شد.

تکمیلی: دقایقی پیش صفحه حجت الاسلام رفیعی از برگزاری مناظره به صورت زنده در روز پنج شنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد.

 

تعداد بازدید : 4656

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کشاورزالبرزی خادم سردارسلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
4
حاجاقا دکتر رفیعی جنابعالی به تمام معنی عشقی در دل عاشقان خدمت به اسلام هستید
و شکر خدا از شما بی بهره نیستم ، هرچند هیچ دسترسی واقعی غیر از شبکه های یکطرفه مجازی بشما ندارم ،درصورتی که نیاز امثال من در حداقل ترینش ارتباط تلفنی یا پیامی ،یا مکتوبی ، باشماست که گاهی به این نوع شبهات فائق آییم، خدا پشت و پناهتان ، حق همچون همیشه در کلام و رفتارتان،
دعاگویتان : کشاورزالبرزی، خادم سردارسلیمانی
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین