عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۴۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: محور مقاومت با فداکاری امثال شهید حاج قاسم سلیمانی نگذاشتند فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع یکبار دیگر برای حرم‌های مطهر اهل بیت واقع شود.

عقیق:آیت‌الله سید ابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دمشق که در مصلای حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها برگزار شد با اشاره به بازگشایی درهای حرم حضرت زینب اظهار داشت: شکرگزار خدای متعال هستیم که بر ما منت نهاد و درهای حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها به روی زوار آن حضرت بعد از حدود سه ماه باز کرد.

آیت‌الله طباطبایی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیون ابراز داشت: تکفیری‌ها از اسلام واقعی بهره‌ای نبرده‌اند و امروز به خوبی شاهد هستیم که گروه‌های تکفیری تروریستی توسط دشمنان اسلام حمایت می‌شوند تا چهره اسلام را خشن و وحشی نشان دهند.

وی ادامه داد: وهابیت یک پروژه استعماری، استکباری و شیطانی برای ضربه زدن به وحدت اسلامی و تشویه چهره دین اسلام در اذهان جامعه بشری است.

نماینده ولی فقیه در سوریه دفاع از مقدسات مسلمانان را دفاع از هویت دینی عنوان کرد و افزود: قدس، بقیع، دمشق، کربلا و نجف نماد این هویت دینی است؛ لذا وظیفه همه ماست که از این اماکن مقدس دفاع و پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: اگر محور مقاومت در زمان تخریب قبور ائمه بقیع وجود داشت، دشمنان اسلام جرأت نزدیک شدن به بقیع را نداشتند؛ چه برسد این قبور مطهر را خراب کنند و امروز شاهد هستیم که با فداکاری‌های رزمندگان محور مقاومت از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، همانند فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع یک بار دیگر برای حرم‌های مطهر اهل بیت واقع نشد.

آیت‌الله طباطبایی با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی، شخصیت ایشان را بسیار عظیم عنوان کرد و‌ تاکید کرد: امام خمینی (ره) اسلام ناب را احیا کرد و مقابل مستکبران ایستاد. 

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به ما آموخت که ایمان مردم به خدا می‌تواند هیمنه آمریکا را نابود کند و همگان دیدیم چه طور نفتکش‌های ایرانی بینی آمریکا و تحریم‌های آن را به خاک مالیدند واین عزت به برکت انقلاب امام خمینی (ره)  است.

نماینده ولی فقیه در سوریه در پایان سخنان خود تاکید کرد که قدرت منطقه‌ای ایران اسلامی و محور مقاومت به حول و‌ قوه الهی روزبه روز بیشتر خواهد شد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین