عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۳۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
انتشار پوستری در صفحه سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با واکنش‌های مقام‌های رژیم صهیونیستی روبرو شد.

عقیق:شبهه و شایعه: سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب (khamenei.ir)روز سه‌شنبه طرحی را با عنوان «قدس، خرمشهر دیگر می‌شود» را بمناسبت در پیش بودن روزجهانی قدس به چند زبان منتشر کرد.

 

در بخشی از پوستر نوشته شده: «راه‌حل نهایی؛ مقاومت تا همه پرسی» استفاده از این عبارت مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت.

 

حتی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به این موضوع واکنش نشان داد. وی مدعی شد که استفاده از عبارت راه‌حل نهایی (The final solution) در این طرح یادآور طرح «راه‌حل نهایی» نازی‌ها برای نابودی یهودیان است.

 

 اما ساعتی بعد صفحه توئیتر منتسب به رهبر انقلاب در پاسخ به این فرافکنی نتانیاهو بخشی از فرمایشات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان نظام، مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفیران کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم که در ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ برگزار شده بود را منتشر کرد.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: محو دولت اسرائیل به معنای محو یهودیان نیست. ما با مردم یهود کاری نداریم. محو اسرائیل یعنی مردم مسلمان، مسیحی و یهودی فلسطین، خودشان دولتشان را انتخاب بکنند و بیگانگان و اوباشی مثل نتانیاهو را بیرون کنند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین