عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: تمام خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۳ تا ۲:۳۰ با مداد رایگان خدمات رسانی می‌کنند.

عقیق:فرنوش نوبخت با بیان اینکه خدمات رسانی مترو در شب‌های قدر رایگان است، اظهار کرد: متروی تهران همواره سعی کرده است در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدود شدن زمان برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت علی (ع) مراسم احیا در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، متروی تهران در خطوط درون شهری تا ساعت 2:30 بامداد فعال خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا از شب زنده‌داران تقاضا داریم در هنگام استفاده از مترو حتما از ماسک استفاده کنند؛ در نخستین شب قدر در شامگاه سه شنبه (23 اردیبهشت 99) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت 23 تا 2:30 بامداد روز بعد (چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه99)، با فاصله هر 30 دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب های قدر 21 (پنجشنبه 25 ) و(شنبه 27) اردیبهشت 99 همزمان با 23 ماه مبارک رمضان سرویس دهی شبانه به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متروی تهران در لیالی قدر در خط 5 تهران( صادقیه)- گلشهر و بالعکس و ایستگاه های پایانه های یک، دو، چهار، شش فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) خدمات رسانی شبانه ندارد.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین