عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۰۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
حاج حسین سازور در واکنش به توقف برنامه حاج محمود کریمی از رسانه ملی دلنوشته ای منتشر کرد.

عقیق:حاج حسین سازور در واکنش به توقف برنامه حاج محمود کریمی از رسانه ملی دلنوشته ای منتشر کرد.

متن این دلنوشته بدین شرح است:

«بسم رب شهر رمضان»

دل‌نوشته‌ای برای رفیق عزیزم؛ محمود کریمی

محمود عزیز!
سلام بر تو و سلام بر پدر و برادر شهیدت که پشتوانه‌ی همیشگی تو در زندگی بوده و هستند.
شنیدم این روزها، مورد هجمه‌ی شدید دوست و دشمن واقع شدی که البته این هجمه‌ها تازگی ندارد. بارها و بارها تو و امثال تو، برای دین خدا و برای زنده ماندن مکتب عاشورا مورد هجوم و حمله‌ی این و آن قرار گرفته‌ای. دوستان از یک سو که بعضاً از سر دلسوزی بوده و خیلی از اوقات هم بی‌اطلاع از عمق اعمال و دشمنان که وظیفه‌ی دشمنی خود را انجام می‌دهند.

امّا میدانم که از دشمن گله نداری چرا که آنها سالهای متمادی است در پی ترور شخصیت شما و افراد مؤثر مانند شما بوده‌اند.
امّا دوستان و دلسوزانی که این روزها صدایشان از حلقوم دشمن شنیده می‌شود چرا؟!!

مگر نه این است که بزرگان این قوم و دلسوزان حقیقی که عالمان دنیای اسلام‌اند، باید من و تو را زیر بال و پر گرفته، هم راهنما باشند و هم دِژ، که از گزند دشمن در امان‌مان بدارند.!!
و مگر نه این است که من و تو و دیگران از این سلسله‌ی طیبه، سالهای متمادی و در مواقع حساس، برای آنها دِژ و سپر بوده‌ایم؟!!
وقتی آنان می‌بینند و می‌شنوند که دشمن از آن سوی مرزها تیرهای زهرآگین رها کرده و ریشه را نشانه گرفته، وقتی می‌بینند و می‌شنوند روزنامه‌ها و رسانه‌هایی که تا دیروز مدافعین انقلاب و مکتب عاشورا را مورد هجمه قرار می‌دادند، دیروز پرچم مقدس سیدالشهداء(ع) را مانند پیکر عزیز او لگدکوب می‌دیدند و از مُشتی اراذل و اوباش به نام آزادی دفاع می‌کردند و حالا امروز سینه‌چاک مکتب اهل‌بیت‌(ع) شده‌اند، چرا و چرا آنها؟! دفاع که نه، چرا ...؟! چه بگویم؟!!

برادرم حاج محمود!
من از خود سؤال کردم سالهای سال خدمت و نفس‌زدن شما در حرم مطهر امام‌رضا(ع) و نیز پُر کردن برنامه‌های شبکه‌های مختلف رسانه ملی در تمامی ایام مقدس سال، باید از سوی مسئولین آنها، اینگونه پاسخ داده شود؟!!
باید محمود کریمی که در نوک پیکان دفاع از فرهنگ عاشورا بوده اینگونه از ناحیه‌ی خودی‌ها مورد بی‌مهری و شماتت قرار گیرد؟!!
امّا همه و همه‌ی این‌ها برای ما و شما جز خیر نخواهد بود. آنکه خدا او را عزیز کند، تمام خلق نمی‌توانند خدشه‌ای به او وارد کنند.

محمود عزیز!
می‌دانم و با روحیه‌ی شما آشنایم که این گفته‌ها و موضع‌گیری‌ها و شماتت‌ها، تو را در دفاع از مکتب عاشورا و اثرگذاری در فرهنگ سیدالشهداء(ع)، راسخ‌تر می‌کند و می‌دانم عده‌ای هم ممکن است به این دل‌نوشته ایرادها گرفته و آن را تخطئه کنند.
من هم چون شما، به دوستان و آنهایی که از سرِ دلسوزی مطلبی گفتند دعا می‌کنم و عزمم برای دشمنی با دشمنان خدا و اهل‌بیت(ع) جزم‌تر خواهد شد.

تو را عمیقاً دوست دارم و آرزو دارم تو را در خیمه‌ی نورانی حضرت حجةابن‌الحسن(عج) روضه‌خوان ببینم. ان‌شاءالله

سحر یازدهم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱

رفیق و همسنگر شما ؛ عبدالحسین سازور


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
آقای سازور کار آقای کریمی درست بوده یا غلط
یعنی من بچه مذهبی اگر به روضه ای که ایشون خونده انتقاد دارم شدم دشمن
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
با سلام هرکسی که صاحب یک میکرفون هست هرچه می خواهد انجام دهد واگر با او برخورد شود مظلوم نمایی کند وبا دین مردم بازی کنند که نشد
ضحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
طیبه الله به این رفیق و یاور انقلابی که در این شرایط دردناک از لحاظ هجمه های داخلی و خارجی که به سوی حاج محمود مثل تیر پرتاب میشود همراه ایشان هستید..واقعا جزاعکم خیر الله.....بنده به شدت با شما بزرگوارا موافقم این متهم سازی اولین بار نیست و قطعا هم آخرین بار نخواهد بود....فقط طلب صبر را دارم برای حاج محمود عزیز که توی تمام این سال ها صداقت خودش را نشان داده و انشاءالله که اجر شان با خود آقا....
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین