عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۳
در شب دهم ماه مبارک رمضان
مراسم مناجات‌خوانی محمود کریمی که از ابتدای ماه مبارک رمضان به صورت زنده از شبکه ۲ سیما پخش می‌شد، در دهمین شب ماه مبارک رمضان به صورت ضبطی و غیر زنده پخش شد.

توقف پخش زنده مداحی مناجات خوانی حاج محمود کریمی / واکنش سید رضا نریمانی به این اتفاقعقیق: مراسم مناجات‌خوانی محمود کریمی که از ابتدای ماه مبارک رمضان به صورت زنده از شبکه 2 سیما پخش می‌شد، در دهمین شب ماه مبارک رمضان به صورت ضبطی و غیر زنده پخش شد.
به احتمال زیاد، می‌توان علت این اتفاق را حاشیه‌های پس از حکایت چند شب پیش این مداح اهل‌بیت(ع) درباره تحول یک فرد قمار باز در هیئت دانست.
سید رضا نریمانی مداح استان اصفهان در صفحه مجازی خود نسبت به این اقدام واکنش نشان داد و گفت: این که داستانی که اخیراً برادر عزیر مداح مخلص اهل‌بیت (ع) حاج محمود کریمی در پخش زنده تلویزیون گفتند، بجا بود یا نه بماند اما کنار گذاشتن ایشان از پخش زنده با این حالِ خوب مناجاتی که شبها به مردم می‌داد واقعاً کار خیلی زشت و به دور از انصاف بود.

توقف پخش زنده مداحی مناجات خوانی حاج محمود کریمی / واکنش سید رضا نریمانی به این اتفاق

خیلی‌ها شبها به عشق صدا و حال خوب ایشان مخاطب این برنامه بودند اما... قضاوت نمی‌کنم اما بسته شدن مسجد ارگ تهران و گرفتن آنتن زنده آقای کریمی به خاطر یک اشتباه کوچک، کار درستی نبود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین تقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
واقعا شبها لذت می‌بردیم از دعا مناجات خوانی کار هر کسی نیست و حاج محمود اول خودش میسوخت بعد ما خدا وند به ایشان توفیق بیشتری بده و دعا گوی ایشان هستم
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین