عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران گفت: این مسجد در قالب رزمایش همدلی با کمک مردم و خیرین بنا دارد، ۱۲۰۰ سبد ارزاق، میان نیازمندان توزیع کند.

عقیق:حسین ارضی مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های این گروه در رزمایش همدلی توصیه شده از سوی مقام معظم رهبری اظهارداشت: این مسجد با جمع‌آوری کمک های مردمی و خیرین بنا دارد ۱۲۰۰ بسته ارزاق شامل مرغ، برنج، حبوبات، روغن، قند و شکر و همچنین اقلام بهداشتی مانند ماسک و مایع ضدعفونی کننده تهیه و میان نیازمندان توزیع کند.

وی ادامه داد: خانواده‌های نیازمندی در تهران و اطراف با کمک معتمدین شناسایی شدند که با آماده شدن این بسته‌ها، در نیمه ماه رمضان به آن‌ها کمک‌رسانی خواهیم کرد.

ارضی ادامه داد: این گروه جهادی در ابتدای هر ماه قمری، طرح صدقه اول ماه برای ذبح مرغ جهت کمک به نیازمندان را اجرایی می‌کند که در ابتدای ماه رمضان با مبالغ جمع‌آوری شده، ۱۲۰۰ مرغ تهیه شده است که بناست در قالب رزمایش همدلی به دست خانواده‌های نیازمند برسد.

مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران در پایان خاطرنشان کرد: مردم خیرخواه می‌توانند با کمک های نقدی خود در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین