عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۹۵۷
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
دو روز پیش جمعی از سخنران ها ، مداحان و هیئت های مذهبی با ارسال نامه ای به ستاد ملی مقابله با #کرونا با اشاره به دایر شدن بسیاری از اماکن و فعالیت های عمومی ، خواستار بازنگری در ادامه تعطیلی حرم ها ، مساجد و اماکن مذهبی شدند.

عقیق:سه روز پیش جمعی از سخنران ها ، مداحان و هیئت های مذهبی با ارسال نامه ای به ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به دایر شدن بسیاری از اماکن و فعالیت های عمومی ، خواستار بازنگری در ادامه تعطیلی حرم ها ، مساجد و اماکن مذهبی شدند.

صبح دیروز رییس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت : در مناطقی سفید اعلام شود حرم ها و اماکن مذهبی بازگشایی و نمازجمعه و جماعات نیز برپا خواهد شد.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت نیز امروز با اشاره به وجود حداقل سیصد نقطه سفید در کشور گفت: بزودی در مناطقی که وضعیت آنها سفید اعلام شود، نماز جماعت و جمعه برگزار می‌شود.

شامگاه یکشنبه ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت در بخش خبری سیما گفت : حتی در شهرهای وضعيت سفيد هم اجازه برگزاری مراسم های عمومی داده نخواهد شد.

علی رغم دایر شدن بسیاری از اماکن عمومی ، پارک ها ، بوستان ها و مراکز خرید همچنان بازگشایی حرم های مطهر ، مساجد و حسینیه ها در هاله ای از ابهام است.

 

تعداد بازدید : 18

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین