عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
حاج محمود کریمی شب گذشته شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در دومین شب مراسم مناجات‌خوانی شب‌های ماه رمضان در حرم امام رضا(ع) به بیان ماجرای عنایت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به شیعیان شهر نجف در دوران شیوع بیماری وبا اشاره کرد.

عقیق:مراسم مناجات‌خوانی شب‌های ماه رمضان در حرم امام رضا (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مدیحه‌سرایی محمود کریمی مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام برگزار و از شبکه دو سیما پخش زنده می‌شود.

براساس این گزارش، حاج محمود کریمی شب گذشته شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در دومین شب از این مراسم به بیان ماجرای عنایت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به شیعیان شهر نجف در دوران شیوع بیماری وبا اشاره کرد.

فیلم سخنان این مداح اهل بیت (ع) را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 115

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان ازمشهدالرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
سلام
در دارالشفا را بسته ایم و امیدرا از مردم سلب کرده ایم .حرمی که هر کس از هر جایی می ماند به آنجا پناهنده میشد. این تصور که کسی در حرم امام مریض شود ابطال تمامی اعتقادات ماست . وقتی شما به محضر امام می روی قرار است یک چیزی هم گیر تو بیاید نه اینکه یک چیزی مثل سلامتی را هم بدهی .مگر تا قبل از این مریضی نبوده پس چرا حرم ها باز بوده.متاسفم برای این تفکر که حرم امام را محلی برای شیوع بیماری می داندو وای بر ما وای برما.
الان تو همین تصویر دو خادم محترم معلوم نیست چرا ماسک زده اند. حتی پشت پنجره را هم پوشانده اند که مردم از دیدن ضریح هم محروم باشند .
چه بگویم که الان مترو و اتوبوسرانی و بازارها همه بازند و گویا فقط حرمها مشکل دارند. ما را به خیلی چیزها بدبین کردید.
خیلی بد کردید.
اللهم عجل فرجه
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین