عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۹۰۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: این مسجد با توجه به‌ضرورت قطع زنجیره بیماری کرونا همانند ایام نوروز و ماه مبارک شعبان تا اطلاع ثانوی، زائران را نمی‌پذیرد و برنامه‌های این مسجد از رسانه ملی و فضای مجازی پخش می‌شود.

عقیق:حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در تشریح برنامه‌های این مسجد مقدس در ایام ماه مبارک رمضان گفت: مسجد مقدس جمکران با توجه به‌ضرورت قطع زنجیره بیماری کرونا همانند ایام نوروز و ماه شعبان، تا اطلاع ثانوی حضور مردم و مستفیضان را در خود نخواهد داشت و برنامه‌های این مسجد از طریق شبکه‌های رسانه ملی و فضای مجازی به سمع و نظر علاقه‌مندان خواهد رسید.

پخش مناجات‌خوانی مسجد جمکران از رسانه ملی

وی ادامه داد: در شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه مناجات خوانی با محوریت دعای افتتاح از ساعت ۲۴ الی یک بامداد برگزار می‌شود که از طریق رسانه ملی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: در ایام ماه مبارک رمضان همزمان با قرائت دعای افتتاح مسابقه‌ای نیز با همین عنوان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran.ir مراجعه کنند و در این مسابقه شرکت کنند.

پخش ترتیل‌خوانی از شبکه قرآن در سحرهای ماه رمضان

حسین‌آبادی به برنامه‌های دیگر مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مسجد جمکران، ترتیل خوانی قرآن در هنگام سحر است که از شبکه قرآن به‌صورت مستقیم پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی در مورد برنامه شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: برنامه شب‌های قدر امسال به علت وجود بیماری کرونا از طریق تلویزیون برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از آغاز به کار قرارگاه مردمی گامی به‌سوی جامعه مهدوی خبر داد و گفت: این قرارگاه باهدف حرکت به‌سوی تحقق جامعه مهدوی و لبیک به توصیه مقام معظم رهبری پیرامون گسترش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان تشکیل‌شده و رویکردی از جنس همدلی و کمک مؤمنانه را در دستور کار خود قرار داده است.

ذبح قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) و رفع بلا جهت کمک به نیازمندان

حسین‌آبادی افزود: طرحی با عنوان قربانی برای سلامتی امام زمان (علیه‌السلام) و رفع فتنه از عالم در حال اجراست که گوشت متبرک آن به مستضعفین در سراسر کشور اهدا می‌شود که ان شاءالله این طرح نیز با حمایت خیرین ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: در همین راستا تاکنون دو محموله تهیه و ارسال‌شده که محموله اول با ۲۶۰۰ بسته گوشت به شهر قم و محموله دوم با حدود ۱۰ هزار بسته گوشت با کمک خیرین موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه و به مستضعفین سراسر کشور اهدا شده است و کسانی که علاقه‌مند به مشارکت در طرح قربانی برای «امام زمان (علیه السلام)» هستند می‌توانند با کد #۳۱۳*۷۸۰*در این طرح سهیم شوند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین