عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۸۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
در پی فراخوان رهبر معظم انقلاب برای همیاری مردم در کمک به هم‌وطنان و نیازمندان در ماه رمضان و ایام بیماری کرونا، جمعی از فعالان مهدویت در سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای اعلان آمادگی کردند.

عقیق:به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان فعالان و تشکل‌های مهدوی در پاسخ به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای برگزاری رزمایش گسترده‌ی مواسات اعلان آمادگی کردند.

در بخشی از بیانیه اعلان آمادگی فعالان مهدوی سراسر کشور آمده است:«ما مؤسسات و فعالان مهدویت و مستبشران فرج، با تمام وجود، با افزودن امید واقع‌بینانه و آمادگی بیشتر برای تمهید تمدن عظیم اسلامی که رسالت منتظران است اقدام خواهیم کرد و توصیه‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی را در خصوص فعالیت گسترده در رزمایش مواسات، همدلی و ایجاد جامعه‌ی مهدوی و پی‌ریزی تمدّن نوین اسلامی با جان و دل عملی خواهیم کرد و خود را برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) آماده خواهیم ساخت. به زودی جهانیان شاهد حماسه‌ای دیگر از همدلی مؤمنانه، در کشور صاحب الزمان (عج)، تحت فرمان نائب‌المهدی (ارواحنا فداه) خواهند بود، جامعه‌ی منتظر ایرانی به برکت انقلاب اسلامیِ زمینه‌ساز ظهور، با تمام قوا برای شادی دل امام عصر(عج) لبیک‌گوی فرمان صادره از امام خامنه‌ای عزیز در اجرای رزمایش با شکوه همدلی و مواسات، در ماه مبارک رمضان خواهد بود.»

ویروس کرونا ,

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین