عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی هیأت ثارالله زنجان گفت: جبهه مردمی خاتم در این استان با حضور تمام هیأت‌ها و گروه‌های جهادی تشکیل شد که فاز عملیاتی آن به هیأت سپرده شد که در این فاز ۴۱ گروه جهادی با ۷۱۰ نفر نیرو در حال فعالیت هستند.

عقیق:عبدالله کحالی، مسؤول قرارگاه محرومیت‌زدایی هیات ثارالله زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: خیریه پناه به عنوان زیر مجموعه این هیأت از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور برای خدمت‌رسانی به ۴۱۰ خانواده تحت پوشش خود فعالیت را آغاز کرد و در ابتدا بسته ارزاق به ارزش ۵۰۰ هزار تومان میان آنان توزیع شد.

 

وی افزود: در این بسته‌ها، اقلامی همچون لوازم بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده نیز قرار گرفته بود تا شرایط برای درخانه ماندن این خانواده‌ها فراهم شود.

کحالی تصریح کرد: هیأت‌ ثارالله طی نامه‌ای به استاندار، فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به روند مقابله با این ویروس منحوس اعلام کرد تا نشان دهد هیأتی‌ها نیز در این بلا و مشکل همچون گذشته پای کار هستند.

۷۱۰ هیأتی زنجان پای کار مقابله با کرونا

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی هیأت ثارالله زنجان افزود: جبهه مردمی خاتم در این استان با حضور تمام هیأت‌ها و گروه‌های جهادی به منظور هم‌افزایی تشکیل شد که فاز عملیاتی آن به هیأت ثارالله و مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) سپرده شد. در این فاز ۴۱ گروه جهادی با ۷۱۰ نفر نیرو شناسایی شد که ضدعفونی اماکن را دست گرفتند که برای جلوگیری از موازی‌کاری هر محله به یک گروه سپرده شد.

وی ادامه داد: بعد از این عملیات، ضدعفونی منازل بیماران و درگذشتگان کرونایی دردستور کار قرار گرفت.

تولید روزانه ۲۰ هزار ماسک توسط هیأتی‌ها در زنجان

کحالی از تولید روزانه ۲۰ هزار مساک توسط این جبهه در استان زنجان خبرداد و تصریح کرد: هیأت ثارالله زنجان روزانه ۱۵۰۰ ماسک تولید می‌کند که هزینه تولید آن‌ها تماماً با کمک‌های مردمی تأمین می‌شود و تولیدات نیز برای استفاده محرومان و کادردرمانی ارسال می‌شود.

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی هیات ثارالله زنجان گفت: همچنین برای خانواده‌های بیماران مبتلا به کرونا از اقوام درجه یک و دو، بسته‌های بهداشتی شامل ژل دست، مایع دستشویی، ماسک، دستکش لاتکس و ... ارائه می‌شود تا تردد کمتری در خیابان داشته باشند و به خانواده‌های محروم دارای بیمار کرونایی نیز بسته ارزاق ارائه می شود.

بازدید مهدی رسولی از بیمارستان‌ها

وی گفت: مهدی رسولی مداح اهل بیت (ع) تاکنون چندین مرتبه در بیمارستان‌های محل بستری بیماران کرونایی به‌منظور عرض خداقوت به کادردرمانی و عیادت از بیماران حضور پیدا کرده است.

فیلمی از حضور مهدی رسولی در بیمارستان را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 11

 

کحالی با اشاره به اینکه با اعلام نیاز بیمارستان‌ها به تولید آبمیوه طبیعی برای بیماران نیز مشغول هستیم، افزود: در این راستا روزانه ۳۵۰ بطری ۵۰۰ سی سی آبمیوه طبیعی برای بیماران تولید می‌کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین