عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
یکی از مسئولین خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) گفت: این هیأت امسال در روز نیمه شعبان که باتوجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری جشن مقدور نیست، تصمیم گرفت با طبخ ۳۳۱۳ هزار پرس زرشک پلو با مرغ برای نیازمندان، جشن خود را برگزار کند.

عقیق:مجتبی سروش‌پور، یکی از مسئولین خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) در گفت‌وگویی اظهارداشت: این هیأت امسال در روز نیمه شعبان که باتوجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری جشن مقدور نیست، تصمیم گرفت با طبخ غذا برای نیازمندان، با گره‌گشایی از زندگی آنان، جشن خود را برگزار کند.

طبخ زرشک پلو با مرغ برای نیازمندان با ۳۰ میلیون تومان کمک مردمی

وی افزود: امروز پنجشنبه ۲۱ فروردین‌ماه مصادف با سالروز میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج)، با جمع‌آوری ۳۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی، طبخ ۳۳۱۳ هزار پرس زرشک پلو با مرغ صورت گرفت.

سروش‌پور تصریح کرد: بناست این غذاها، امشب در میان مردم محروم تهران توزیع شود تا در این شب عزیز، کام این مردم نیز شاد شود.

 

اهدای سبد ارزاق ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۰۰ خانواده نیازمند

یکی از مسئولین خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) در ایام شیوع ویروس کرونا یکی دیگر از اقدامات ما، حمایت از خانواده‌های بیماران مبتلا بود، گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از خانواده‌های محروم دچار آسیب شدند و برخی از خانواده‌ها نیز به دلیل تعطیل شدن برخی از کسب‌وکارها، دچار مشکلات فراوانی شدند، با این حساب، این خیریه با کمک‌های مردمی، ۱۰۰ خانواده را تحت پوشش قرار داد.

وی اضافه کرد: برای این خانواده‌ها سبد کالایی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان فراهم شد که به آنان ارائه شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین