عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) پردیسان قم گفت: بدلیل وجود بیماری کرونا برای تأمین بخشی از مایحتاج نیازمندان آسیب‌دیده از این بیماری، ۲۰ رأس دام هدیه به ارواح مقدس معصومین و حضرت ابوالفضل (ع) ذبح و بین محرومان توزیع شد.

عقیق:حجت‌الاسلام مهدی زارع امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) پردیسان قم در گفت‌وگویی از ذبح ۲۰ رأس دام با مشارکت مردم در ایام اخیر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به وضعیت سلامت کشور بدلیل وجود بیماری کرونا برای تأمین بخشی از مایحتاج نیازمندان آسیب‌دیده از این بیماری، تاکنون ۲۰ رأس دام هدیه به ارواح مقدس معصومین و حضرت ابوالفضل (ع) ذبح و بین محرومان توزیع شد.

فیلمی از تلاش‌های این مسجدی‌ها را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 10

وی با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری شهید نبی‌لو این مسجد با نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) در پردیسان قم فعال است، اضافه کرد: با توجه به تعطیل بودن حرم مطهر و به دنبال آن تعطیلی مهمانسرای حرم، معتقدیم هنوز سفره عمه سادات با همت محسنین همچنان برپاست و می‌توانند با خیرات و هدایای خود به کمک نیازمندان و محرومان در این ایام خاص بشتابند.

 

زارع از توزیع ۳۰ بسته معیشتی به همت این مرکز نیکوکاری خبرداد و تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی مسجد امام سجاد(ع) با هماهنگی‌های ستاد نمازجمعه پردیسان این بسته‌های معیشتی را در بین ۳۰ خانواده نیازمند شناسایی شده در محله ۳ پردیسان توزیع کرد.

 

امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌های این مسجد دیدار و رسیدگی به تعدادی از ساکنین پردیسان قم مبتلا به بیماری کرونا است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین