عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
مسؤول هیأت مکتب‌الصادق(ع) گفت: این هیأت برای مبارزه با کرونا در دو فاز ضدعفونی سطوح و تهیه اقلام بهداشتی وارد عمل شده و تاکنون یک هزار و ۲۰۰ بسته تهیه کرده است که با حضور سیدمهدی میرداماد میان نیازمندان جنوب تهران توزیع می‌شود.

عقیق:حسن صفری مسئول هیأت مکتب‌الصادق(ع) مسجد جامع امام صادق(ع) در گفت‌وگویی با اشاره به تلاش‌های جوانان این هیأت در زمینه مبارزه با ویروس کرونا اظهارداشت: این هیأت با جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دو فاز برای مبارزه با این ویروس منحوس وارد عمل شده است.

وی گفت: در گام اول به ضدعفونی معابر و سطوح عمومی اطراف میدان فلسطین تهران همچون خیابان طالقانی، بلوار کارگر، میدان ولیعصر(عج) پرداختیم که در این راستا هرشب جوانان هیأتی با حضور در خیابان‌ها، سطوح عمومی مانند ماشین‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، عابربانک‌ها و ... را ضدعفونی کردند.

 

صفری تصریح کرد: این فرایند همچنان ادامه دارد و باوجود تعطیلات نوروزی، جوانان هیأتی‌ مشغول ضدعفونی شبانه سطوح هستند.

 

مسئول هیأت مکتب‌الصادق(ع) گفت: در گام دوم نیز به تهیه بسته‌های اقلام بهداشتی ویژه محرومان و نیازمندان پرداختیم که تاکنون یک هزار و ۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مایع ضدعفونی کننده تهیه شده است.

وی گفت: این بسته‌های بهداشتی قرار است به زودی با حضور سیدمهدی میرداماد مداح اهل بیت(ع) میان نیازمندان جنوب تهران همچون منطقه هرندی توزیع شود.

 

صفری تصریح کرد: با تهیه مواد اولیه، تمامی ماسک‌ها و مواد ضدعفونی مورد نیاز توسط جوانان هیأت تولید شده است که ظرفیت روزانه تولید ۲۰۰ ماسک را دارا هستیم.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین