عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
سیدجواد منتظری مداح اهل بیت(ع) گفت: بعد از فرمان مقام معظم رهبری ستاد مبارزه با کرونا توسط سپاه در قم تشکیل شد و در هر بخش هیأت‌هایی مسئولیت گرفتند که دو منطقه پرخطر به هیأت اباعبدالله(ع) قم واگذار شد.

عقیق:سیدجواد منتظری مداح اهل بیت(ع) هیأت اباعبدالله(ع) قم در گفت‌وگویی اظهار داشت: بعد از فرمان مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح مبنی بر تشکیل ستاد مبارزه با کرونا، سپاه علی بن ابی طالب (ع) به فرماندهی سردار شاهچراغی نیز در استان قم تشکیل جلسه داد و بنا شد رسیدگی به دو محله پرخطر ۱۵ خرداد و مسجد جامع به هیأت اباعبدالله (ع) و حسینیه موج‌الحسین (ع) واگذار شد. در بخش‌های دیگر شهر نیز هیأت‌های مختلف مسئولیت را برعهده گرفته‌اند.

 

وی افزود: بناست ۵۰ میلیون ماسک و مایع ضدعفونی کننده برای مردم توسط نیروهای مسلح تهیه شود که در این زمینه تأمین مالی ۲۵ میلیون تومان به این هیأت واگذار شده است که تاکنون ۱۵ میلیون تومان آن را جمع‌آوری کرده‌ایم.

منتظری تصریح کرد: جوانان این هیأت علاوه برتأمین اقلام بهداشتی هرشب در قالب گروه‌های جهادی در بیمارستان‌های محل بستری بیماران کرونایی حضور پیدا می‌کنند و به‌ عنوان کمک بهیار مشغول خدمت هستند، همچنین در طول روز نیز به ضدعفونی و گندزدایی سطح عمومی شهر نیز می‌پردازند.

 

این مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه هیأت اباعبدالله (ع) قم با مسئولیت سردار حاجی‌زاده مشغول فعالیت است، گفت: در این هیأت که از سال ۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، حجت‌الاسلام الیاسی و حجت‌الاسلام محمدجواد زمانی منبر می‌روند و حاج مهدی سلحشور و بنده نیز مدیحه‌سرایی داریم و در برخی مناسبت‌ها نیز حاج منصور ارضی، حاج حسین سازور و حاج جواد حیدری حضور پیدا می‌کنند.

 

وی افزود: خدمات اجتماعی این هیأت پیش از این در زمان وقوع بلای طبیعی همچون سیل، زلزله و حتی فتنه ۸۸ مشهود بود و جوانان به خدمت‌رسانی به مردم پرداختند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین