عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲
عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک گفت: این گروه در روز میلاد امیرالمؤمنین (ع) ۱۱۰ بسته ارزاق شامل روغن، رب، حبوبات، قند و شکر و چای بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد و در روز وفات حضرت زینب(س) نیز سری دیگری از ارزاق را توزیع می‌کند.

عقیق:حسین ارضی عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران در گفت‌وگویی اظهار داشت: این گروه جهادی در روز میلاد امیرالمؤ منین (ع) ۱۱۰ بسته ارزاق به خانواده‌های نیازمند شامل برنج، تن ماهی، روغن، رب، حبوبات، قند و شکر و چای توزیع کرد.

 

وی افزود: این بسته‌های ارزاق میان خانواده‌های نیازمند منطقه ۱۲ تهران که به مسجد ارک مراجعه می‌کنند و یا خانواده‌های نیازمند متعدد شناسایی شده توسط معتمدین و هیأتی‌ها توزیع می‌شود.

 

ارضی تصریح کرد: بنا داریم به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب(س) نیز سری دوم توزیع سبد ارزاق به خانواده‌های نیازمند را اجرایی کنیم که در این راستا از تمام مردم و خیرین خواستاریم با کمک‌های خود ما را برای هرچه بهتر خدمت‌رسانی کردن به این خانواد‌ه‌ها یاری کنند.

این عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران ادامه داد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت این گروه جهادی واریز کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این گروه جهادی همچنین در شب عید نیز توزیع ارزاق، لباس و کمک‌ هزینه تهیه لباس و در ماه رمضان نیز توزیع ارزاق به نیازمندان را انجام خواهد داد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین