عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور گفت: بیش از ۹۰ هزار هیأت در سراسر کشور آماده هرگونه همکاری با جان برکفان جبهه سلامت و بهداشت و درمان و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هستند.

عقیق:نوشاد نوشادی، رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور با تاکید بر لزوم همت همگانی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مبارزه با این بیمار اظهارداشت: بیش از ۹۰ هزار هیأت مذهبی در سراسر کشور آماده هرگونه همکاری با جان برکفان جبهه سلامت و بهداشت و درمان و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هستند.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور بیان کرد: برای موفقیت و شکست ویروس کرونا ضمن همت و تلاش همگانی و رعایت اصول و نکات بهداشتی همه ما تابع سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

هیأت‌های مذهبی در موکب‌های سلامت اقلام بهداشتی رایگان توزیع کنند

وی با تاکید بر لزوم برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی برای توزیع ماسک و مواد ضد عفونی رایگان بین مردم توسط هیأت‌های مذهبی تصریح کرد: امروز کشور نیازمند همکاری و عزم همگانی برای مبارزه و ریشه‌کن کردن این ویروس خطرناک است و نیازمندیم موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی در توزیع ماسک و مواد ضدعفونی بسیج شوند.

نوشادی بیان کرد: طبق تصمیم شورای هیأت‌های مذهبی کل کشور قرار شد موکب‌هایی در سراسر کشور با همکاری ادارات و مراکز مربوطه ایجاد شود و در زمینه‌های مختلف به مردم ارائه خدمات داشته باشند.

نحوه فعالیت موکب‌های بهداشتی هیأت‌ها

نوشادی با دعوت از هیأت‌های مذهبی و خیرین برای خدمات رسانی به مردم در شرایط کنونی خواستار شد: هیأت‌های مذهبی و خیرین با برپایی موکب‌هایی در سطح شهرها کمک‌های مردمی از قبیل مواد ضدعفونی کننده و شوینده و دستکش و ماسک جمع‌آوری و این اقلام را در همان موکب‌ها میان مردم توزیع کنند.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور با تاکید بر اینکه بهترین راه مقابله با ویروس کرونا آموزش و آگاهی‌بخشی است، بیان کرد: هیأت‌های مذهبی با برپایی کلاس‌های آموزش و مشاوره برای رعایت نکات بهداشتی با حضور افراد متخصص و همچنین توزیع بروشور و بسته‌های فرهنگی و توصیه‌های بهداشتی نقش تاثیرگذاری را در ریشه‌کن کردن این بیماری ایفا خواهند کرد.

هیأت‌ها و خیرین به پویش «به توان ما» بپیوندند 

نوشادی در پایان خاطرنشان کرد: هیأت‌های مذهبی، خیرین و مردم عزیز می‌توانند برای مشارکت در جمع‌آوری بسته‌های بهداشتی جهت ارسال به مناطق محروم کشور به پویش ملی «به توان ما» بپیوندند و با ارسال عدد ۱۱ به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ از نحوه کمک و مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه آگاه شوند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین