عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
صبح امروز یک اکانت توئیتری به نام حاج سیدمجید بنی فاطمه در فضای مجازی نوشت: "به بنده خبر دادند که برادر عزیزم حاج محمود کریمی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده اند. حال عمومی ایشان وخیم گزارش شده است، لطفا همگی دعا کنید و به دوستانتان بگویید تا دعا کنند."

کرونای حاج محمود کریمی تکذیب شدعقیق:صبح امروز یک اکانت توئیتری به نام حاج سیدمجید بنی فاطمه در فضای مجازی نوشت: "به بنده خبر دادند که برادر عزیزم حاج محمود کریمی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده اند. حال عمومی ایشان وخیم گزارش شده است، لطفا همگی دعا کنید و به دوستانتان بگویید تا دعا کنند."

ساعاتی بعد در حالی این توئیت در فضای مجازی دست به دست می شد ، این مداح اهل بیت با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش انتساب این صفحه به خودش را تکذیب کرد:


به نام خدا
در دو روز گذشته، اکانتی جعلی به اسم بنده در توئیتر شروع به فعالیت کرده و امروز نیز با نشر شایعه بیماری برادر عزیزم حاج محمود کریمی فضای رسانه‌ها را با اخبار دروغ مسوم نموده است.
.

اولا بنده انتساب این صفحه به خود و خبر منتشر شده در آن را قویا تکذیب می‌کنم. بنده هیچ صفحه‌ای در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی به جز اینستاگرام ندارم.
.

ثانیا بحمدالله حاج محمود در صحت و سلامت کامل بسر می‌برند.
.

و ثالثا کسانی که در این روزهای سخت با آرامش روانی جامعه بازی می‌کنند بدانند که هم عقوبت سخت الهی در انتظار آن‌هاست و هم توسط مراجع امنیتی و قضایی مورد پیگرد قرار خواهند گرفت. .

برای همه شما عزیزان و مردم کشورم آرزوی سلامتی دارم و همه با توسل به صاحب این مملکت یعنی حضرت علی‌ بن موسی الرضا (ع) دعا کنیم که شر بلا و بیماری از کشور امیرالمومنین (ع) رفع شود
یاعلی(ع)
سیدمجیدبنی فاطمه

دقایقی پیش نیز صفحه رسمی حاج محمود کریمی با انتشار این متن ابتلاء وی به بیماری کرونا را تکذیب کرد:

بسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحيمِ
نظر به پخش شایعه بیماری مداح آل‌الله؛ حاج محمود کریمی در فضای مجازی و نگرانی دوستان، ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌دارد؛ ایشان در سلامت کامل دعا گوی همه مردم عزیزمان می‌باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
0
خدایا شکرت
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین