عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۲۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در اولین شماره از «مجله اینترنتی نگار» به روایت دیدار مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب اسلامی در سه بخش گفت‌وگو با سیدمجید بنی‌فاطمه، عبدالکریم خیامی و احمد بابایی پرداخته است.

عقیق:همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، هزاران نفر از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در اولین شماره از «مجله اینترنتی نگار» به روایت این دیدار در سه بخش خواهد پرداخت.
در بخش «روایت متن» در گفتگو با سیدمجید بنی‌فاطمه، به تحلیل متن بیانات رهبر انقلاب پرداخته است. در این بخش همچنین مروری سریع بر محتوای بیانات رهبر انقلاب در این دیدار خواهیم داشت.
در بخش «روایت فرامتن» در گفتگو با دکتر عبدالکریم خیامی، پژوهشگر و مدرس حوزه فرهنگ و رسانه، به تحلیل رسانه‌ای بیانات خواهیم پرداخت و نیز بازتاب این دیدار در شبکه‌های اجتماعی را مرور خواهیم کرد.
در بخش سوم، «روایت حاشیه» ضمن مروری بر حواشی دیدار، در گفتگو با احمد بابایی، شاعر اهل‌بیت علیهم‌السلام، شعرخوانی ایشان در ابتدای دیدار را مورد بررسی قرار دادیم.

این فیلم را اینجا مشاهده کنید:

تعداد بازدید : 55

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین