عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
اخوان خبر داد:
ز اين پس می‌توان زائران را در گروه‌های زمانی مختلف به عراق اعزام كرد.

عقیق: مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت از افزايش امكان اقامت زائران ايرانی در عراق به مدت 15 روز خبر داد و گفت: از اين پس می‌توان زائران را در گروه‌های زمانی مختلف به عراق اعزام كرد.

مسعود اخوان، مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت در گفت‌و‌گویی اعلام كرد: بر اساس توافق صورت گرفته بين سازمان حج و زيارت ايران و مسئولان كشور عراق، مدت اقامت زائران ايرانی در عراق تا 15 روز افزايش يافته است و می‌توان برنامه‌های سفری را بر اساس خواست زائران برای زمان‌های مختلف طراحی كرد.

وی با اشاره به اينكه در حال حاضر مدت اقامت زائران ايرانی در عراق هفت شب و هشت روز است، گفت: از اين پس می‌توان گروه‌های مختلف زمانی برای سفر به عتبات عاليات طراحی كرد، مثلاً ممكن است گروهی از زائران درخواست اقامت 10 روزه در كربلا داشته باشند كه بر همين اساس برای آنها گروه زيارتی در نظر گرفته می‌شود.

لازم به ذكر است، دوره جديد اعزام‌ به عتبات عاليات از ۲۹ مرداد آغاز می‌شود كه در پيش ثبت‌نامی كه برای اين مرحله از اعزام انجام شده به واسطه بالا رفتن ظرفيت اعزام به عراق، نيازی به قرعه كشی نبوده و تمام ۸۰ هزار زائری كه ثبت‌نام كرده بودند بر اساس اولويت‌های اعلام شده تا مهر ماه اعزام می‌شوند.        


منبع: ایکنا

211008    


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین