عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
گروه استان‌ها- مرجع تقلید شیعیان با هشدار نسبت به اجرای طرح ننگین معامله قرن گفت: امت اسلام به‌ویژه علما برای مقابله جدی با توطئه نابودی آرمان فلسطین وارد صحنه شوند.

عقیق:آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار با جمعی از علمای هندی که در دفتر معظم‌له برگزار شد اظهار داشت: از جمله وظایف علما می‌توان به امر به معروف و نهی از منکر و بصیرت‌افزایی و بیداری مردم در برابر ظلم و جنایت جبهه استکبار اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان نباید در برابر فتنه دشمنان سکوت کنند، اضافه کرد: دشمنان روز به روز با تجهیزات بیشتر برای جنگ با مسلمانان به میدان می‌آیند، دشمن یک‌لحظه آرام نمی‌گیرد و برنامه اختلاف‌افکنی بین مسلمین را همواره در دستور کار دارد.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: تنها راه مقابله و خنثی کردن کینه دشمنان وحدت مسلمانان است، وظیفه مسلمانان در برابر اتفاقات جهان اسلام بسیار سنگین است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با هشدار نسبت به اجرای طرح ننگین معامله قرن، گفت: امت اسلام به‌ویژه علما برای مقابله جدی با توطئه نابودی آرمان فلسطین وارد صحنه شوند.

آیت‌الله نوری همدانی همچنین گفت: علما جایگاه بالایی در دین دارند، اسلام از علما تکریم می‌کند و توجه بسیاری به این مسئله دارد.

وی شهادت سردار سلیمانی را موجب وحدت میان مسلمانان جهان دانست و تصریح کرد: حفظ وحدت مسلمانان تنها راه مقابله با دشمنان و جبهه استکبار است که باید به آن توجه داشته باشیم.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: دشمنان به‌دنبال تقسیم سرزمین‌های مسلمانان هستند، باید با حفظ وحدت مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شویم.

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین