عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف از پخش برنامه «شب نورانی» در شب عید فطر از این شبکه خبر داد.

«شب نورانی» از رادیو معارف پخش می‌شود

عقیق:  حجت‌الاسلام محمد مهدی صفایی با اشاره به ویژه برنامه‌های عید فطر رادیو معارف اظهار کرد: پخش برنامه‌ها از رادیو معارف بر اساس اینکه ماه مبارک 29 یا 30 روزه باشد، به صورت متفاوت برنامه‌ریزی شده است.

وی به برنامه‌های رادیو معارف در صورت اعلام پنجشنبه به عنوان عید فطر اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه شب نورانی شب عید فطر از ساعت 21 و 45 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود که به اطلاع‌رسانی، احکام عید، احکام زکات و فطریه می‌پردازد.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف خاطرنشان کرد: برنامه شب نورانی در کنار فضای شاد عیدانه نگاهی به دعای 46 صحیفه سجادیه که امام سجاد(ع) برای عید فطر بیان کردند، می‌پردازد.

وی عنوان داشت: برنامه عید بندگی صبح عید از ساعت هفت و 15 دقیقه با پخش اقامه نماز و خطبه‌های نماز عید فطر آغاز می‌شود.

صفایی ادامه داد: محور محتوایی این برنامه دعای 45 صحیفه سجادیه است که مضمون محتوایی آن خداحافظی با ماه مبارک و دستاوردهای ماه رمضان است.

وی یادآور شد: ویژه برنامه شکرانه عصر عید فطر از رادیو معارف پخش می‌شود که با ایجاد فضای شاد راه‌های حفظ دستاوردهای ماه رمضان را تبیین می‌کند.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف در صورت اعلام عید فطر در جمعه گفت: دعای وداع امام سجاد(ع) از ساعت 21 و 15 دقیقه تا 21 و 45 دقیقه در شب عید فطر پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نقش بندگی در زندگی انسان، نقش عبادت در زندگی انسان، نقش معروف الهی در زندگی انسان و میزان بخشش خداوند از محورهای دیگری است که می‌توان در تولید برنامه‌های ویژه عید فطر از آنها استفاده کرد.


منبع: ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین