عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
شبکه العربیه عربستان در اقدامی ناشیانه خبر دروغی را که دو سال قبل برخی سایتهای معاند با تحریف سخنان حجت الاسلام و المسلمین "شیخ حسین انصاریان" منتشر کرده بودند، دوباره به عنوان یک خبر جدید در سایت خود منتشر کرد.
عقیق: پایگاه خبری شبکه العالم، سایت شبکه العربیه در خبری مدعی شد که "شیخ حسین انصاریان از مردم ایران به خاطر اوضاع نابسامان کشور عذرخواهی کرده است.

اقدام ناشیانه سایت شبکه العربیه در انتشار این خبر دروغ و تحریف شده درحالی است که همین خبر دو سال قبل از سوی شیخ حسین انصاریان تکذیب شده بود.


''العربیه.نت'' مدعی شد که بر اساس گزارش های رسیده، "انصاریان در مراسم احیای شب بیست‌وسوم ماه رمضان که در حسینیه همدانی های تهران برگزار شد، در حضور هزاران نفر ضمن اشاره به برخی مشکلات و نابسامانی‌های موجود در کشور، از مردم عذرخواهی کرد و گفت: 'ما که شعار دادیم، منبر رفتیم، بیانیه دادیم، شما رو فرستادیم جلو که انقلاب کنید، دنبال میز و پست نبودیم و نیستیم، اما این وضعی که پیش اومده رو نمی‌خواستیم".


این در حالی است که پس از انتشار این خبر تحریف شده و دروغ در رمضان سال 90، شیخ حسن انصاریان اعلام کرده بود که "من به خاطر انقلاب از مردم عذرخواهی نکردم و عذرخواهی‌ام به‌خاطر وضعیت حجاب و جریان انحرافی بود." !!

211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
0
این قضیه که برای قدیم هستش من تو اون شب قدری که شیخ این حرفو زد بودم فرداش خیلی از سایت های داخلی از این صحبت ها سوء استفاده کردن حالا این سایت بدبخت العربیه تازه فهمیده چی شده !
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین