عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
در آستانه ولادت حضرت زینب (س)، زائران بسیاری از کشورهای مختلف با حضور در بین‌الحرمین به زیارت حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) پرداختند.

عقیق:تشرف به عتبات و زیارت امام حسین (ع) آرزوی تمامی مسلمانان جهان است. به طوری که در طول سال، کربلا میزبان خیل عظیم عاشقان حسینی است و حتی در روزهای پرآشوب عراق در برخی از ساعات به ویژه نماز مغرب و عشا بسیاری از زائران با حضور در حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) به اقامه نماز یا راز و نیاز می‌پردازند.

حضور زائران کشورهای مختلف در بین‌الحرمین/ ضریح حرم امام حسین (ع) گل آرایی شد

این روزها که تعداد کاروان‌های اعزامی ایران به عتبات کمتر از گذشته شده است، با وجود کاهش تعداد زائران ایرانی، زائران سایر کشورها همچون بحرین، لبنان، امارات، پاکستان و هند در گوشه و کنار بین‌الحرمین حضوری شایسته دارند و حرم امام حسین (ع) مملو از جمعیت است تا جایی که هنگام اذان‌ بسیاری از زائران و مجاوران حرم حسینی خود را به بین‌الحرمین می‌رسانند تا در نماز جماعت شرکت کنند.

بسیاری نیز در آستانه ولادت حضرت زینب (س) به کربلا مشرف شده‌اند تا ولادت این بانوی دشت کربلا را به برادرانش حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) تبریک بگویند.

 

آستان قدس حسینی نیز به مناسبت این ولادت باشکوه اقدام به گل آرایی ضریح حرم امام حسین (ع) کرده است، به طوری که در گلدان‌های بالای ضریح گل‌های طبیعی زیبایی قرار داده شده است.

 

در ادامه فیلمی از حال و هوای شب گذشته بین‌الحرمین در آستانه ولادت حضرت زینب (س) و حضور پرشور زائران در این قطعه از بهشت را مشاهده می‌کنید؛

تعداد بازدید : 20

 

اعزام زائران ایرانی به عتبات هم‌اکنون تنها به صورت هوایی صورت صورت می‌گیرد و نام‌نویسی اعزام زائران در دی‌ماه همچنان از سوی دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت ادامه دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین