عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
جمعی از مداحان و پیرغلامان اهل بیت(ع) عصر امروز یکشنبه ۱۰ آذرماه با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از استاد سید قاسم موسوی قهار قاری قرآن، مناجات‌خوان و مداح اهل بیت(ع) عیادت کردند.

عقیق:جمعی از مداحان و پیرغلامان اهل بیت(ع) عصر امروز یکشنبه ۱۰ آذرماه با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از استاد سید قاسم موسوی قهار قاری قرآن، مناجات‌خوان و مداح اهل بیت (ع) عیادت کردند.

براساس این گزارش، مهدی آصفی، یدالله بهتاش، مصطفی خرسندی، حمید منتظر، سیدعلی سادات رضوی، ابراهیم صدیق، رضا خالقی، محمود کاظمی، سیدعلی یاسینی، جواد ریحانی‌پور،‌ مژده اردبیلی و جمعی از دیگر از مداحان در بیمارستان حضور یافته و از موسوی قهار عیادت کردند.

سید قاسم موسوی قهار از ۶ آذرماه به دلیل عفونت و وجود غده سرطانی در گلوی خود در بیمارستان بستری شده و روند درمان وی در حال پیگیری است.

براساس این گزارش، علی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از هماهنگی با دفتر مقام معظم رهبری برای تأمین هزینه‌های درمان استاد موسوی قهار خبر داد و گفت: طی چند سال اخیر برای برقراری بیمه استاد تلاش کردیم، اما این اتفاق رخ نداد، البته جای نگرانی نیست و همه هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین