عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
سخنگوی ارتش پاکستان:
ژنرال آصف غفور در واکنش به اقدام قرآن سوزی در شهر «کریستیان‌ساند» نروژ در تجمع یک گروه ضد اسلامی در روزهای گذشته و سوزاندن قرآن کریم از سوی رهبر این گروه گفت: اسلام ستیزی تهدید بزرگی برای جهان است.

عقیق:«ژنرال آصف غفور» سخنگوی رسمی ارتش پاکستان در واکنش به اقدام قرآن سوزی در شهر «کریستیان‌ساند» نروژ در تجمع یک گروه ضد اسلامی در روزهای گذشته و سوزاندن قرآن کریم از سوی رهبر این گروه گفت: اسلام ستیزی تهدید بزرگی برای جهان است، این اقدام قرآن سوزی در نروژ را به شدت محکوم میکنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: اسلام هراسی نه فقط باعث نفرت می شود، بلکه باعث ترویج افراط گرایی هم می شود.

سخنگوی ارتش پاکستان همچنین واکنش به موقع جوان مسلمان برای جلوگیری از قرآن سوزی را تحسین کرد.

از سوی دیگر وزارت امور خارجه پاکستان شامگاه روز شنبه با احضار سفیر نروژ، توهین به کتاب آسمانی مسلمانان در این کشور را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان آمده است: مراتب اعتراض شدید و نگرانی عمیق مردم و دولت پاکستان در پی اقدام به قرآن سوزی در شهر «کریستیان‌ساند» نروژ به سفیر این کشور ابلاغ شد.

در این بیانیه افزوده شد: به سفیر نروژ تاکید شد که ارتکاب چنین اقدامات احساسات یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون مسلمان در سراسر جهان از جمله پاکستان را جریحه دار می کند.

گفتنی است یک سازمان محلی ضد اسلامی در نروژ روزهای با ادعای این که اسلام مذهبی است که در آن خشونت ترویج می شود، به حضرت «محمد» (ص) پیامبر عظیم الشان اسلام و کتاب آسمانی مسلمانان توهین کردند.

گروه ضد اسلامی SIAN در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی تاسیس شده و هدف خود را مقابله با ترویج اسلام عنوان کرده است. این گروه مدعی است اسلام قانون اساسی نروژ را نقض می کند و مغایر با ارزش های دموکراتیک و انسانی است.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین