عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
آیا می دانستید مهم‌ترین ایام برای اعتکاف ده روز آخر ماه رمضان است؟ البته اعتکاف زمان خاصی ندارد و در هر زمانی می توان این عمل مستحبی را انجام داد.(منبع:رساله مراجع تقلید)

عقیق:  در این روز های پایانی ماه مبارک رمضان برای آنهایی که احساس میکنند بخشیده نشده اند و توشه یکساله شان هنوز کامل نشده است. محافلی برای استفاده حداکثری از روز های آخر میهمانی خدا مهیا شده است تا با تمنای از رب شهر رمضان دست خالی از این ماه مبارک خارج نگردیم.اعتکاف که اگر کسی یکبار در زندگی تجربه کند ، شیرینی آنررا تا پایان عمر از یاد نخواهد برد فرصت خوبی برای تنعم بیشتر در میهمانی خدای عز وجل می باشد.به چند مورد از میعاد گاه های اعتکاف اشاره می نماییم.

اعتکاف رمضانیه در مسجد النبی شهرک قدس

در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ ماه رمضان برابر ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه مراسم اعتکاف ویژه برادران و خواهران در مسجد النبی شهرک قدس برگزار می شود.

علاقه مندان برای ثبت از تاریخ دوشنبه ۷ مرداد لغایت جمعه ۱۱ مرداد ماه  از ساعت ۱۹:۳۰ الی افطار می توانند با مراجعه به مسجد النبی (ص ) واقع در شهرک قدس خیابان ایران زمین خیابان گلستان جنوبی مسجد النبی شهرک قدس اقدام به ثبت نام نمایند و یا با شماره تلفن های(برادران ۰۹۱۲۶۹۸۶۱۹۱ و خواهران ۰۹۱۰۹۲۴۵۰۲۹ ) تماس حاصل نمایند.

مسجد دانشگاه صنعتی شریف

در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ ماه رمضان برابر ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه مراسم اعتکاف ویژه برادران و خواهران دانشجو در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام  از دوشنبه ۷ مرداد ماه به آدرس اینترنتی داشگاه شریف مراجعه نمایند.

مسجد اعظم قم

در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ ماه رمضان برابر ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه مراسم اعتکاف ویژه برادران در مسجد اعظم برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مراسم روز یکشنبه، ۱۹ رمضان برابر ۶ مرداد ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به مسجد اعظم قم مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

در صورتی که در نزدیکی محل سکونت شما نیز اعتکافی برگزار می شود  می توانید از طریق نظرات این مطلب آن را به دیگران معرفی نمایید.


منبع:فرهنگ نیوز

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین