عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
انتشار اين تصوير موجي از اعتراض و خشم را در ميان پيروان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در کشورهاي مختلف عربي و اسلامي به ويژه در ميان شيعيان عربستان برانگيخته است.
عقیق: طي دو روز گذشته تصوير حمله وحشيانه يک وهابي سعودي به يک روحاني شيعه در مسجد النبي(ص)  در مدينه منوره، در فضاي مجازي منتشر شده است.

گفته مي شود انتشار اين تصوير موجي از اعتراض و خشم را در ميان پيروان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) در کشورهاي مختلف عربي و اسلامي به ويژه در ميان شيعيان عربستان برانگيخته است.

شيعيان کشورهاي مختلف اسلامي با راه اندازي صفحات و کمپين هايي در فضاي مجازي و سايت هاي اجتماعي، از مقامات رژيم آل سعود خواسته اند که هر چه سريع تر اين وهابي حيوان صفت را شناسايي و او را بازداشت و محاکمه کنند تا به مجازاتش برسد.

قابل ذکر است تصاوير حمله اين وهابي تکفيري به روحاني شيعه در حالي منتشر شده که رسانه هاي سعودي همواره «ملک عبدالله بن عبدالعزيز آل سعود» پادشاه سعودي را "خادم حرمين شريفين" مي نامند و اين خدمت را از صفات و نقاط قوت وي بر مي شمارند.

شايان ذکر است، اين اولين باري نيست که وهابيون سعودي به روحانيون شيعه حمله مي کنند. کمتر از يک ماه پيش حجة الإسلام و المسلمين سيد مرتضي حسيني، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي ايران نيز که براي اداي فريضه عمره به عربستان سعودي سفر کرده بود، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.


منبع: شیعه آنلاین
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
0
بازهم تشریف ببرید عمره و وهابیت را با خرید از بازرها و هزینه های دیگر عمره که واجب هم نیست تقویت بفرمایید و با خارج کردن ارز از مملکت امام زمان شیعه را ضعیف بفرمایید .

خدا اجر دهد
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین