عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
بسته خبری امروز (سه‌شنبه 16 مهر) شامل تحویل گذرنامه‌های برگی متقاضیان تا فردا، خدمات‌رسانی موکب‌های بنیاد مستضعفان به یک میلیون زائر اربعین و راه‌اندازی کد دستوری اپراتوری برای موقعیت یابی زائران اربعین است.

عقیق:بسته خبری امروز (سه‌شنبه ۱۶ مهر) شامل تحویل گذرنامه‌های برگی متقاضیان تا فردا، خدمات‌رسانی موکب‌های بنیاد مستضعفان به یک میلیون زائر اربعین و راه‌اندازی کد دستوری اپراتوری برای موقعیت یابی زائران اربعین است.

گذرنامه‌های دوبرگی تا فردا به دست متقاضیان می‌رسد

سرهنگ شریفی رئیس اداره صدور گذرنامه ناجا گفت: امروز و فردا همه گذرنامه‌ها و برگ تردد‌ها ارسال می‌شوند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی در مصاحبه با رادیو اربعین گفت: با توجه به افزایش حجم تقاضای صدور گذرنامه برای اربعین حسینی و تلاش شبانه روزی همکاران ما در پلیس + ۱۰ این نوید را به زائران اربعین حسینی می‌دهیم که امروز و فردا همه گذرنامه‌ها و برگ تردد‌ها ارسال می‌شوند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: زائران در صورتی که برگ ویژه تردد به دستشان نرسیده می‌توانند به دفاتر گذرنامه مراجعه و پیگیری کنند تا هرچه سریعتر به آدرس متقاضیان پست شود.

رئیس اداره صدور گذرنامه ناجا بیان داشت: متقاضیان از این برگ تردد می‌توانند از مرزهای زمینی، هوایی و ریلی به عراق سفر کنند و هیچ ممنوعیتی وجود ندارد.

خدمات‌رسانی موکب‌های بنیاد مستضعفان به یک میلیون زائر اربعین

پرویز فتاح روز سه‌شنبه در موکب محبان امیرالمومنین (ع) سه‌راهی کارزان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این موکب‌ها سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام و همچنین میان وعده و آب معدنی به زائران ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: ۱۰ میلیون بطری آب معدنی، ۲.۵ میلیون بطری شیر و چند میلیون بطری آبمیوه ساخت کارخانه‌های بنیاد مستضعفان در موکب‌ها و انبارها دپو شده است و در صورت نیاز امکان تحویل و توزیع در سایر موکب‌ها نیز وجود دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: زیرساخت‌های موکب‌ها به گونه‌ای است که در برابر باد و باران و تغییرات جوی مقاومت داشته باشد و در صورت بارندگی، ارائه خدمات به زائران ادامه داشته باشد.

فتاح تاکید کرد: دائمی شدن این موکب‌ها نیازمند هماهنگی با مسئولان محلی، پلیس راه و ستاد عتبات عالیات است./ایرنا

کد دستوری اپراتوری برای موقعیت یابی زائران اربعین راه‌اندازی شد

رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از برقراری کد دستوری USSD اپراتورهای همراه برای آگاهی از وضعیت و موقعیت زائران با یکدیگر و ارسال موقعیت به دوستان خود در مسیر اربعین خبر داد.

به گزارش مهر، کد دستوری USSD با شماره‌گیری #۵۰۰*۵۰۰* برای آگاهی از وضعیت و موقعیت زائرین با یکدیگر و ارسال موقعیت به دوستان خود به‌ صورت رایگان توسط همه اپراتورها در هر ساعتی از شبانه روز راه‌اندازی شده است.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین