مرحوم كوثري روضه خوان بيت امام خميني(ره) نقل مي كند:
زماني كه حال پدرم خوب بود،با هم به خدمت امام رسيديم ، امام به محض ورود ايشان با محبت بسيار با او معانقه كردند و احترام گذاشتند و مي خواستند روي زمين بنشينند.
يكي از همراهان گفتند :«من كمتر ديده ام ،امام كسي را اينطور تحويل بگيرند؟!»
گفتم :«روي اين حساب است كه پدر ما پير غلام در خانه ي سيد الشهدا(ع) بده اند.»
مرحوم كوثري مي گويند : امام آن چنان
دلباخته و مشتاق سيد الشهدا و اهل بيت عليهم السلام بودند كه به تمام متعلقات و
نوكران امام حسين عليه السلام احترام مي گذاردند.
منبع : اين البكائون
کدخبرنگار:211001
بخش اول گفت و گوی عقیق با استاد حسین انصاریان: