عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
حجت الاسلام قمی:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مسئولی که برای گره گشایی از مردم تلاش می‌کند، در مسیر خدا قدم برداشته و خداوند عالم نصرت خاص خود را هم شامل او و هم شامل جامعه او می‌کند.

عقیق:حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی روز گذشته در یادواره بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و ۲۴۶ شهید کارمند استان یزد در مسجد حظیره با اشاره به اینکه وعده خدا حق است، اظهار داشت: خداوند به مؤمنان نصرت را وعده کرده و فرموده‌اند که اگر اهل ایمان در مسیر نصرت حق پا بگذارند، نصرت خاص خداوند شامل حال آنها خواهد شد.

وی افزود: مسئولان بیش از بقیه نیاز به تعمق و پایبندی به این تعاریف دارند و مسئولی که برای گره گشایی از مردم تلاش می‌کند، در مسیر خدا قدم برداشته و خداوند عالم نصرت خاص خود را هم شامل او و هم شامل جامعه او می‌کند و شهیدان رجایی و باهنر مصداق این دسته از مسئولان بودند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: در مسیر نصرت حق، قلب مملو از ایمان و عمل مؤمنانه است و ایمان به وعده‌های الهی گره گشا است.

قمی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند:«وعده‌های الهی را در نظام محاسبه خود لحاظ کنید و این ایمان به وعده الهی است زیرا باید باور داشته باشیم که وعده الهی تخلف ناپذیر است».

وی با اشاره به اینکه باور به وعده حق که فرمودند:«اگر به من تکیه کنید، گره از کار شما باز می‌شود»، افزود: در این مسیر باور اصلی‌ترین نیاز است.

قمی با ابراز خرسندی از حضور خود در جمع مردم استان یزد بیان کرد: امیدواریم همه بتوانیم با باور به وعده‌های الهی به مردم خیر برسانیم و مورد شفاعت شهدا به‌ویژه سید الشهدا (ع) قرار بگیریم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین