عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
پُر مخاطب ترین نمایش کشور
هفدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» از بیست و یکم تا سی ام مردادماه در استان سمنان روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فصل شیدایی، نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه ­ای «فصل شیدایی»، پرمخاطب ­ترين نمايش تاريخ تئاتر ايران، از «هبوط حضرت آدم» تا «ظهور امام زمان(عج)» و همچنین سیر «انقلاب اسلامی»، که پیش از این در شانزده استان کشور اجرا شده بود، این بار به مدت 10شب در سمنان به نمایش در می ­­آید.

این نمایش از بیست و یکم تا سی ­ام مردادماه با میزبانی بیش از پنج هزارنفر از ساعت 19:30 در استان سمنان، شهرک روزیه، پارک کوهستان اجرا می ­­شود.

مسؤل روابط عمومی فصل شیدایی می­ گوید: 11اتّفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیرخم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای مخاطبان به تصویر کشیده می­ شود.

همچنین، مقارن با عید سعید قربان، بخش نمایشی «حضرت ابراهیم(ع)» نیز در این فصل، اضافه شده که از جلوه ­های ویژه بصری فوق ­العاده ­ای برخوردار است.

علاوه بر این، گوشه­ هایی از زندگی دلاور مرد سمنانی،  «شهید محمود اخلاقی» که از اوایل شکل ­گیری نهضت  انقلاب اسلامی تا آخرین روزهای دفاع مقدس، حضور  فعالی  داشته را در این نمایش شاهد خواهیم بود.  

ورود عموم برای تماشای این نمایش رایگان بوده و  علاقمندان می ­توانند برای تهیه ی بلیط به کانون فرهنگی  ورزشی جوانان بسیج(میدان سعدی)، سازمان فرهنگی  ورزشی شهرداری سمنان، فرهنگ سرای کومش، فرهنگ  سرای امید خانواده و مجتمع چاپ اوج(میدان سعدی، جنب  شهرداری) مراجعه نمایند.

طراح و کارگردان نمایش بزرگ فصل ­شیدایی «سعید  اسماعیلی»، نویسنده و راوی متون «رسالت بوذری» و  مجری طرح «محمد نیاکان» است.

«مؤسسه مُهَنّا» با حمایت و همراهی «سازمان هنری  رسانه ­ای اوج» و «ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان» به  تهیه و تولید این اثر پرداخته ­اند.

علاقمندان می ­توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه نمایند.

«فصل شیدایی» مهمان استان «سمنان» می شود


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین