عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
اعزام بیست‌ و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۷ تیرماه آغاز می‌شود و همایش توجیهی دانشگاه‌های استان تهران سه‌شنبه ۲۵ تیرماه برپا خواهد شد.

عقیق:نتایج قرعه‌کشی  بیست‌ویکمین‌دوره عتبات دانشگاهیان ماه گذشته اعلام شد که بر اساس آن ۱۳ هزار نفر در قالب حدود ۳۵۰ کاروان به عتبات اعزام می‌شوند.

اولین گروه زائران عتبات دانشگاهیان نیز ۲۷ تیرماه به عتبات مشرف خواهد شد و روند اعزام دانشگاهیان تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد که در این مدت ۲۶۸ کاروان هوایی و ۷۲ کاروان زمینی اعزام می‌شود.

در هر دوره، پیش از آغاز اعزام زائران عتبات دانشگاهی، همایشی به منظور بالارفتن سطح آگاهی‌ها و معرفت نسبت به سفر عتبات، آمادگی‌های معنوی قبل از سفر و مسائل اجرایی توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

بر همین اساس، همایش قبل از سفر عتبات ویژه دانشجویان،اساتید و کارمندان دانشگاه‌های تهران سه‌شنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۱۴:۳۰ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و حشمت‌الله قنبری استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم ضمن پخش کلیپی از اعزام دانشگاهیان به عتبات، از بین زائران حاضر در جلسه قرعه‌کشی خواهد شد و به برگزیدگان کمک‌هزینه سفر به عتبات اعطا می‌شود.

به گزارش فارس، در بیست‌ویکمین دوره عتبات دانشگاهیان حدود ۶۴ هزار نفر از دانشگاهیان نام‌نویسی کرده بودند که به قید قرعه ۱۳ هزار نفر انتخاب شدند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین