عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
حجت الاسلام قائم مقامی و عبدالرضا هلالی در جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)
در روز قیامت عرش آراسته میشود، و در آن حال امام حسن(ع ) و امام حسین(ع) وارد عرش می شوند و بر فراز دو منبر بالاتر از همه می نشینند؛ که این نشان دهنده...
عقیق: مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در هیئت الرضا علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام قائم مقامی و مولودی خوانی  عبدالرضا هلالی و روح الله بهمنی برگزار شد.

در ابتدا، حجت الاسلام قائم مقامی به سخنرانی پرداخت که در ادامه گزیده ای از سخنرانی ایشان را مرور می کنیم:

*خداوند به وسیله ی امام حسین (ع) و امام حسن (ع) عرش خودش را جلا و زینت بخشیده است .عرش، به معنای محل تجلی و ظهور خداوند است .

*در روز قیامت عرش آراسته میشود، و در آن حال امام حسن (ع ) و امام حسین (ع) وارد عرش میشوند و بر فراز دو منبر بالاتر از همه می نشینند؛ که این نشان دهنده ی ارزش آن بزرگوتران است .

*روزه ناخالصی های نفس انسان را از بین می برد .زمانی که نگاهتان به یک نامحرمی افتاد که لباس های آنچنانی به تن کرده است ، طوری که اندام خود را به نمایش گذاشته است، بلافاصله چشمهایتان را پایین بندازید، که همان لحظه عجائب را می بینید .چه عجائبی؟ عجائبی که در قلب و روح ظاهر میشود ؛ عجائبی که شیرینی اش از وجود امام حسین (ع) به دلتان می نشیند.

در ادامه حاج عبدالرضا هلالی به شعر خوانی و مولودی خوانی پرداخت و به نکاتی هم اشاره کرد.

هلالی با اشاره به جسارت وهابیون سوریه به مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها گفت: خطاب من به وهابی ها و سلفی هاست، بدانید که ما آماده دفاع از حرم بی بی حضرت زینب سلام الله علیها هستیم. اصلاً ما برای شهید شدن به وجود آمده ایم.

وی گفت: ما مامور به سکوتیم! ما منتظر اذن آقایمان، مقام معظم رهبری هستیم. مگر ما مرده ایم که به حرم بی بی ما جسارت کنند!

هلالی در ادامه افزود: این ها (وهابیون) اینهمه گردان درست کردند ولی نمی توانند کاری کنند! هر چقدر ما را بیشتر بکشند ما بیشتر رشد می کنیم! همین حضور شما در این هیئت ها و اجتماعات بدن آنها را به لرزه می اندازه! انشاالله گوش بفرمان بودن شما، در این مسیر بودنتان موثر است و اجر هم خواهد داشت. 

وی با اعلام این خبر که مدافعان حرم 4 برگزار خواهد شد گفت: انشالله مدافعان حرم بعدی بایستی از مراسمات قبلی خیلی پرشور تر باشد و بهتر.

در ادامه روح الله بهمنی به مدیحه سرایی پرداخت.

























ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خسروشاهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
1
1
دیشب فکر کنم خبرنگارتون اومده بود هییت مکتب الزهرا ولی عکساش رو نزاشتید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
0
2
مدافعان حرم بعدى ميدان امام حسينه .ساعت ٦ عصر روز شهادت حضرت على
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
0
نمیدونم
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین