عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۲۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
در جشن میلاد امام زمان(عج)
همه چیز از یک گزارش شروع شد. گزارشی از حال و روز بیماران اعصاب و روان در سرای احسان کهریزک. وقتی که خبرنگار در ایام ماه محرم پای حرف های یکی از بیماران نشسته بود سخن به یک آروز رسید . حالا در سالروز میلاد منجی عالم بشریت باز هم بیماران سرای احسان کهریزک جشنی برپاکردند و باز هم میزبان این مداح اهل بیت بوند. حاج محمود کریمی برای دومین بار با حضور در مرکز به مولود خوانی پرداخت.

عقیق: همه چیز از یک گزارش شروع شد. گزارشی از حال و روز بیماران اعصاب و روان در سرای احسان کهریزک. وقتی که خبرنگار در ایام ماه محرم پای حرف های یکی از بیماران نشسته بود سخن به یک آروز رسید . آرزوی حضور و مداحی حاج محمود کریمی در سرای احسان کهریزک . آرزویی که خیلی زود آن هم در روز میلاد پیامبر اعظم (ص) برآورده شد و حاج محمود با حضور در این مجموعه به مولودی خوانی پرداخت و پس از مراسم نیز پایی درد دل های بیماران نشست و با  آنها عکس یادگاری گرفت.

حالا در سالروز میلاد منجی عالم بشریت باز هم بیماران سرای احسان کهریزک جشنی برپاکردند و باز هم میزبان این مداح اهل بیت بوند. حاج محمود کریمی برای دومین بار با حضور در مرکز به مولود خوانی پرداخت.

 

فیلم مداحی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین