عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
مدیر آستان امامزاده علی‌اکبر چیذر گفت: درمجموع یک کامیون اسباب‌بازی ویژه کودکان سیل‌زده جمع‌آوری شد که بیش از ۹۰درصد آن‌ها نو است و برچسب اهدایی بر روی آنان درج شد.

عقیق:حسین پنجه‌شاهی، مدیر آستان امامزاده علی‌اکبر چیذر و از مسئولان هیأت رایه العباس (ع) در گفت‌وگویی با ارائه گزارشی از روند جمع‌آوری اسباب‌بازی توسط این هیأت اظهار داشت: بنا بر اعلام محمود کریمی، مداح اهل‌بیت (ع) در شب میلاد امام سجاد (ع) بنا شد تا نوجوانان هیأتی در سراسر کشور اسباب‌بازی‌هایی برای کودکان سیل‌زده اهدا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بنا بود نوجوانان تا روز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) در تهران اقلام اهدایی خود را به هیأت رایه العباس تحویل دهند، افزود: نوجوانان هیأتی در شهرستان‌ها نیز باید اقلام اهدایی خود را به کتابخانه‌های عمومی تحویل می‌دادند.

پنجه شاهی گفت: شب گذشته در مراسم جشن میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) نوجوانان هیأتی تهران اقلام خود را تحویل موکب هیأت دادند که درمجموع یک کامیون خاور اسباب‌بازی ویژه کودکان سیل‌زده جمع‌آوری شد که بیش از ۹۰درصد آن‌ها نو است و برچسب اهدایی بر روی آنان درج شد.

مدیر آستان امامزاده علی‌اکبر چیذر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست‌های علاقه‌مندان بناست این طرح تا روز میلاد امام زمان (عج) در نیمه شعبان ادامه داشته باشد.

همچون گذشته هیأتی‌ها در دیگر شهرهای کشور می‌توانند اسباب‌بازی‌های اهدایی خود را به کتابخانه‌های عمومی شهر خود تحویل دهند تا در این طرح همگانی سهیم باشند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین