عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
خانواده شهید مسعود علیمحمدی از شهدای هسته‌ای در پیام تبریکی خطاب به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، دریافت نشان ذوالفقار از سوی مقام معظم رهبری را تبریک گفتند.
عقیق:خانواده شهید مسعود علیمحمدی از شهدای هسته‌ای در پیامی خطاب به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، دریافت نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفتند.

متن این نامه به شرح زیر است:

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی

فرماندۀ محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و درود،

بنابر گواهی آموزگار پیر تاریخ، نامیرایی و جاودانگی سرزمین مدّس اسلامی، مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های پولادمردانی است که با تأسی به سیره و راه و مرام مولای متقیان، حضرت امیرمؤمنان (علیه آلاف التحیه و الثناء) و سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالحسین (ع)، جان و جهان خویش را در مسیر حراست و صیانت از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی جهان اسلام ایثار نمودند.

صفحات تاریخ ایران اسلامی در قرون و اعصار آینده، مزیّن به نام و یاد دلاورمردی خواهد بود که خاطرۀ حماسه آفرینی‌های مجاهدان صدر اسلام را در اذهان زنده خواهد کرد و سیمای نورانی او، مشعل فروزانی خواهد شد که سالکان طریق جهاد و شهادت را به سرمنزل مقصود، رهنمون خواهد شد.

اگرچه دریافت نشان و مدال ذوالفقار از دستان فرماندهی معظم کل قوا و رهبر مسلمانان و مستضعفان جهان، موهبتی است که شایستۀ قدرشناسی و سپاسگزاری است؛ اما همانگونه که رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی (مدّظله العالی) خاطرنشان ساختند، ارج و اجر صبر و ثبات حضرتعالی در مسیر خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاتر و والاتر از آن است که با امتیازات دنیایی و این جهانی قابل جبران باشد.

در آستانۀ میلاد فرخنده و همایون قطب عارفان و پیشوای پارسایان، حضرت علی (ع) و همزمان با فرا رسیدن بهار و آغاز سال جدید خورشیدی، بر خود فرض دانستیم تا بر همت والای حضرتعالی درود فرستیم و توفیق آن برادر گرانقدر را در جلب رضایت مقام عظمای ولایت به حضورتان تبریک عرض نماییم.

دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی آن مجاهد خستگی ناپذیر را در ظلّ عنایات خاصۀ حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد متعال خواستاریم.

خانواده شهید دکتر مسعود علیمحمدی (شهید هسته‌ای)

شهید مسعود علیمحمدی از دانشمندان هسته‌ای در ساعت ۷:۳۰ صبح ۲۲ دی ۱۳۸۸ هنگام خروج از منزل در اثر انفجار بمبی که در یک موتورسیکلت در کنار در منزلش جاسازی شده بود، به شهادت رسید.

منبع: فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین