عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت از فراهم شدن ظرفیت فوق‌العاده عتبات نوروزی برای متقاضیانی که در پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی شرکت نکرده بودند خبرداد.
عقیق:مرتضی آقایی درباره آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای عتبات نوروزی توضیح داد: طبق وعده‌ای که سازمان حج و زیارت داده بود، امکان ثبت‌نام و تشرف برای متقاضیانی که در پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی شرکت نکرده بودند، فراهم شده است.

وی افزود: با تلاش‌های دست‌اندرکاران ذیربط و فراهم آمدن ظرفیت‌های فوق‌العادده، ثبت‌نام و اعزام کسانی که موفق به نام‌نویسی نشده بودند مهیا شده است و این عزیزان می‌توانند هرچه سریعتر به کاروان‌ها و دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور مراجعه داشته باشند.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها حکایت از افزایش ۱۵ درصدی سفرهای هوایی عتبات و ۱۱ درصدی سفرهای زمینی عتبات می‌کرد اما با تمهیدات اندیشیده شده علیرغم افزایش سفرها و افزایش هزینه خدمات در ایام نوروز، خوشبختانه این افزایش در سفرهای هوایی به کمتر از ۵ درصد و در سفرهای زمینی به کمتر از ۳ درصد رسید.

آقایی با بیان اینکه سفرهای عتبات نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند‌ماه تا ۹ فروردین‌ماه انجام می‌گیرد، گفت: افرادی که تمایل دارند در تاریخ‌های بعد از ایام نوروزی و در ایام ماه مبارک رجب و شعبان به سفرهای اعتاب مقدسه مشرف شوند نیز می‌توانند به دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت یا سامانه atabatorg.haj.ir مراجعه داشته باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین