عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲
سردار کارگر در همایش روز ملی راهیان نور مطرح کرد؛
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به افزایش چشمگیر زائرین راهیان نور در سال های اخیر، گفت: در سال اول راهیان نور، قریب به یک‌میلیون و هشت‌صد هزار نفر از مناطق راهیان نور دیدن کردند که این رقم در سال ۹۶ به قریب ۷ میلیون نفر رسید و این آمار روزبه‌روز در حال پیشرفت است.
عقیق:سردار بهمن کارگر، رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در همایش روز ملی راهیان نور، در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور، اظهار داشت: راهیان نور کار اثرگذاری است که با حضور در آن، یاد روزهای بزرگ جنگ می‌افتیم.

وی راهیان نور را یک ثروت عظیم و ملی دانست و با تأکید بر اینکه راهیان نور یک فناوری است، بیان کرد: دفاع مقدس یک حرکت حیاتی برای ملت بود که باید زنده نگه داشت شود.

فعالیت ۱۱ قرارگاه برای تقویت جریان راهیان نور

سردار کارگر با تشریح کارهای صورت گرفته در راهیان نور ادامه داد: در سال‌های اخیر حرکت راهیان نور رشد بسیار چشمگیری داشته و حرکتی بود که توسط بسیجیان و سپاه شروع شد و امروزه به تمام دستگاه‌ها رسیده که هم‌اینک ۱۱ قرارگاه در راهیان نور مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: سند ملی راهیان نور به تصویب رسیده و به‌صورت مقررات در کشور اجرا می‌شود و ۴۰ دستگاه موظف شدند تا به این حرکت عظیم کمک کنند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه در سال اول راهیان نور قریب به یک‌میلیون و هشت‌صد هزار نفر از مناطق راهیان نور دیدن کردند که این رقم در سال ۹۶ به ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایش یافته و این آمار روزبه‌روز در حال پیشرفت است.

حضور زائرینی از ۵۳ کشور در راهیان نور

سردار کارگر با اشاره به اینکه زائرینی از ۵۳ کشور دنیا از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند، گفت: ۲۵ هزار راوی، بیش از ۷۰ هزار خادم داوطلب و ۱۵ هزار مبلغ روحانی به افزایش کیفی و کمّی راهیان نور کمک می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، با بیان اینکه ۵۸ یادمان در استان‌های میزبان راهیان نور کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۵۰۰ نفر از راهیان نور غرب بازدید کردند که هم‌اکنون راهیان نور دریایی در دست اقدام است.

وی در پایان با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد افرادی که به راهیان نور می‌آیند جوانان ۱۵ تا ۳۰ سال هستند افزود: اکثر شهدای مدافع حرم کسانی بودند که در راهیان نور به‌عنوان خدمت می‌کردند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین