عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
استاد مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب:
حجت الاسلام جباری گفت: باید در ماه رجب چنان عمل کنیم که فردای قیامت وقتی ملائک ندای "اَین الرجبیون" سردادند ما هم بتوانیم به لشکر رجبیون ملحق شویم.
عقیق:حجت الاسلام علی جباری، شامگاه شنبه در مراسم شب شهادت امام هادی (ع) که در مسجد جامع تکاب برگزار شد اظهار داشت: با اینکه همه زمان‌ها مختص خدای متعال است، اما برخی زمان‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردارند که ماه رجب، شعبان و رمضان از جمله آنهاست، حتی در عصر جاهیلیت هم مردم حرمت ماه رجب را به عنوان یک ماه عبادی حفظ می‌کردند.

وی ادامه داد: دین مبین اسلام سفارش‌ها و اعمال خاصی را در ماه رجب توصیه کرده است که انجام آن‌ها موجب مغفرت و سعادت انسان می‌گردد. نماز ماه رجب، دعا و اذکاری که در مفاتیح بیان شده، هزار مرتبه ذکر لا اله الا الله و... از اعمال عبادی ماه مبارک رجب است.

استاد مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب بیان داشضت: رجب ماه آمادگی مؤمنین برای ماه شعبان و رمضان است و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم توشه خود را در این ما به نحو احسن جمع کنیم.

حجت الاسلام جباری اضافه کرد: باید در ماه رجب چنان عمل کنیم که فردای قیامت وقتی ملائک ندای "این الرجبیون" سردادند ما هم بتوانیم به لشکر رجبیون ملحق شویم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین