عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
مراسم معنوی اعتکاف با حضور کاروان‌های راهیان نور در مسجد «دارخوین» که حدود ۱۲هزار شهید در این مکان معنوی نماز به جا آورده‌اند، برگزار می‌شود.
عقیق: نخستین مراسم معنوی اعتکاف، با حضور کاروان‌های راهیان نور در مسجد «دارخوین» آبادان از ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین با حضور یک هزار نفر از زائران راهیان نور سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام برای حضور در این مراسم معنوی از ۵ اسفند آغاز شده و تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی  www.rahianenoor-esf.ir  مراجعه نمایند.

مسجد دارخوین آبادان، محلی معنوی برای رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس بوده است و هم‌اکنون به نام چهارده معصوم(ع) نام‌گذاری شده است و ازآنجایی‌که امسال ایام راهیان نور مصادف با ایام اعتکاف شده است، این مراسم معنوی در دنج‌ترین جای دنیا که حدود ۱۲ هزار شهید در این مکان معنوی نماز به جا آورده‌اند، برگزار می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام ماندگاری مسئول موسسه سیره شهدا، آیت الله مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری استان اصفهان، حاج حسین یکتا از راویان دوران دفاع مقدس و جمعی از مداحان اهل‌بیت(ع) در این مراسم معنوی حضور پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است مسجد دارخوین در ۴۴ کیلومتری شمال آبادان بین رودخانه کارون و جاده آبادان ـ اهواز قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.rahianenoor-esf.ir  مراجعه کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین