عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
کارشناس مسائل دینی مطرح کرد:
حجت‌الاسلام حلوائیان، با طرح این سؤال که «یهودیان مکتب روح‌الله، چه کسانی هستند!؟»، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم هفت خصوصیت یهودیان امت پیامبر را ذکر می‌کند که این خصوصیات به‌وضوح در امت امام راحل(ره) مشاهده می‌شوند.
عقیق:حجت‌الاسلام حلوائیان، کارشناس مسائل دینی، در یادواره شهدای مسجد حضرت رسول(ص) منطقه زیتون اهواز، با اشاره به حدیث نورانی «فی إبنة رسول الله لی اسوة حسنة»، اظهارداشت: درس بزرگ و مهم زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س)، مقابله و جهاد با یهود امت رسول الله(ص) است؛ کاری که امروز باید در دوران و عصر حاضر نیز اتفاق بی‌افتد.

یهودیان مکتب روح‌الله....

این کارشناس مذهبی، با اشاره به آیات قرآن، هفت خصوصیت یهودیان امت پیامبر(ص) را ذکر کرد و گفت: حتی امروز نیز آن یهودیان در امت امام راحل (ره) مشاهده می‌شوند! این افراد همان ژن‌های خوبی هستند که خود را تافته‌ی جدا بافته می‌دانند.

وی ادامه داد و تصریح کرد: امروز هم در میان امت بعد از انقلاب اسلامی، در میان مسئولین جامعه، کسانی هستند که جا دارد آن‌ها را «یهودیان مکتب روح‌الله(ره)» بدانیم.

این کارشناس مسائل دینی، افزود: بنا بر تصریح آیه شریفه یهودیت، دشمن‌ترین دشمنان مؤمنان بوده و به همین دلیل باید خصوصیات و خلقیات صهیونیسم خارجی و یهودیان در میان مؤمنین را بشناسیم؛ چراکه یکی از محورهای عمیق و دقیق مبارزاتی امام راحل(ره) جهاد با صهیونیسم و استکبار جهانی بوده است.

شهید طهرانی مقدم‌ها حاصل تربیتِ صهیونیسم ستیز امام خمینی(ره) هستند

حجت‌الاسلام حلوائیان، افرادی همچون شهید طهرانی مقدم‌ها را حاصل تربیتِ صهیونیسم ستیز امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «مردم ما عاشق جنگیدن با اسرائیل هستند»؛ به همین دلیل عافیت‌طلبی در مرام و مسلک امت اسلامی که عاشق جهاد هستند، نبوده و کسانی که امروز جای شهدا نشسته‌اند، باید راه آنها را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه شهدا بر همه ما حق عظیمی دارند، گفت: عمامه‌ای که امروز بر سر ماست، از برکت خون شهدا و سربازان خمینی است.

این کارشناس مسائل دینی، با اشاره به ویژگی یهودیان امت روح‌الله خمینی(ره)، بیان کرد: «تهمت زدن به انقلابی‌ها»، «ایجاد جنگ اقتصادی»، «شرک در اعتقادات»، «قساوت قلب و شقاوت»، «سبک زندگی تکاثری در مقابل سبک زندگی کوثری»،«تحریف» و «مقصر جلوه دادن رهبر جامعه»، از ویژگی‌های یهودیان امت انقلاب اسلامی می‌باشند.

حجت‌الاسلام حلوائیان، «تهمت زدن به انقلابی‌ها» را اولین حربه یهودیان امت انقلاب دانست و گفت: کسانی که با تفکر بسیجی، انقلابی و جهادی، مشکل، اختلاف و زاویه دارند و با بیش از ۵۰ عنوان به جوانان بسیجی و انقلابی برچسب زده و توهین و تخریب می‌کنند، همان یهودیان امت روح‌الله خمینی هستند که جوانان انقلابی را متهم به تندروی و افراط می‌کنند.

وی اضافه کرد: دومین کار یهود امت پیامبر پس از غصب ولایت، غصب باغ فدک برای جنگ اقتصادی با ولایت بود! چراکه شعار حضرت فاطمه زهرا(س) «الجار ثم الدار» بود و آن مشرکین می‌خواستند با تضعیف مالی، امت را از حول ولایت پراکنده کنند.

حجت‌الاسلام حلوائیان، ادامه داد: امروز هم در میهن اسلامی ایران، عده‌ای با جنگ اقتصادی، به دنبال افزایش فشار بر مردم هستند، تا میان مردم و ولایت فاصله بیندازند.

«برجام» حاصل شرکت خفی بعضی مسئولان بود

این کارشناس مسائل دینی، «شرک در اعتقادات» را دیگر مؤلفه یهودیان امت انقلاب دانست و گفت: «برجام»، حاصل شرکت خفی بعضی مسئولان بود؛ چراکه آنان قدرت کدخدا را بیشتر از خدا می‌دیدند! اما همگان به عینه دیدند که «برجام» حتی مشکل آب خوردن ملت را حل نکرد.

«مسئولان کاخ نشین» یهودیان امت انقلاب هستند

وی، «مسئولان کاخ نشین» را نمونه دیگری از یهودیان امت انقلاب دانست و بیان کرد: امروز می‌بینیم برخی در خانه‌های آن‌چنانی نشسته و به مسکن مهر می‌گویند قوطی کبریت! یا برخی دیگر در اوج سختی‌ها و مشکلات مردم، در کاخ سعدآباد جشن تولد گرفته و به ریش ملت می‌خندند! حال‌آنکه این نوع برخوردها با مردم مستضعف و سختی چشیده، نشأت گرفته از «قساوت قلب»ی است که بنا به روایت، همچون یهودیان امت پیامبر(ص) هستند.

حجت‌الاسلام حلوائیان، با بیان اینکه سبک زندگی تکاثری در مقابل سبک زندگی کوثری، پنجمین ویژگی یهودیان امت روح‌الله است، گفت: برخی به دنبال جمع مال و اموال و عدد و رقم بوده و به‌جای آنکه چشمشان به خداوند باشد، فقط چشم به کثرت دارایی‌ها دارند.

این کارشناس مسائل دینی، با اشاره به آیه شریفه «يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ»، «تحریف» را یکی دیگر از ویژگی‌های یهودیان امت انقلاب برشمرد و اظهارداشت: امروز حربه برخی یهودیان امت روح‌الله، تحریف شخصیت حضرت امام خمینی(ره) و خاطره سازی برای ایشان است! گاهی خاطره‌ای خصوصی از مخالفت امام با شعار مرگ بر آمریکا می‌سازند و گاهی جملات ایشان را تحریف می‌کنند؛ در حالی که «استکبارستیزی» از اصول فکری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود.

وی به داستان بنی‌اسرائیل در قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در داستان بنی‌اسرائیل، «يَطَّيَّرُوا بِمُوسى‌ وَ مَنْ مَعَهُ» یکی از ویژگی‌های بارز آنان را «مقصر جلوه دادن رهبر جامعه» بیان می‌کند به‌طوری‌که برخی از امت هرگاه سختی و مشکلی برایشان پیش می‌آمد، به‌جای پذیرفتن خطاها و اشتباهات خود، رهبر جامعه را مقصر می‌دانستند.

حجت‌الاسلام حلوائیان، در پایان با بیان اینکه وظیفه جوانان امروز، ادامه راه شهداست، تصریح کرد: وظیفه ما که امروز در این مسجد نشسته‌ایم آن است که راه این شهدا را ادامه بدهیم! ما امروز جای شهدا در مساجد نشسته‌ایم و باید راه آنان را تا نابودی صهیونیست جهانی ادامه دهیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین