عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
سیدمجید بنی‌فاطمه، مداح مطرح کشورمان که گفته می‌شد در یادواره سردار شاطری در سمنان برنامه اجرا می‌کند، به این مراسم نیامد و در پستی نوشت: «کاملاً بی‌اطلاع بودم».
عقیق:آیین ششمین سالگرد شهادت شهید حاج حسن شاطری و نکوداشت شهدای مدافع حرم سمنان شب گذشته در این شهر برگزار شد.

در بنرهای منتشره قرار بود این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی، مداحی سیدمجید بنی‌فاطمه و شعرخوانی مصطفی صابرخراسانی در گلزار شهدای امام‌زاده یحیی (ع) برگزار شد که نه بنی‌فاطمه در آن حضور یافت و نه صابرخراسانی.

سیدمجید بنی‌فاطمه، مداح مطرح کشورمان در استوری اینستاگرام خود از عدم دعوت از وی برای حضور در مراسم بزرگداشت ششمین سالگرد شهید شاطری خبر داد و با انتشار تصویری نوشت: «با سلام خدمت مردم عزیز سمنان/ این عکس 24 بهمن یادبود شهید بزرگوار حاج حسن شاطری هست در تهران/ خداوند توفیق حضور در این مراسم رو به این بنده کمترین عنایت کرد/ اما کسی با بنده در مورد جلسه سمنان نه صحبتی کرده و نه دعوت و حقیر کاملاً بی‌اطلاع بودم/ اگر جلسه روضه قول نداده بودم، باز هم به احترام خانواده شهید و مردم با محبت سمنان خدمت می‌رسیدم/ خاک پای محبین سیدالشهدا».

هنوز توضیحی درباره عدم حضور مصطفی صابرخراسانی در این برنامه داده نشده است.

یادواره مجاهدان بدون مرز ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم سردار حسن شاطری با حضور مسئولان و مردم انقلابی سمنان برگزار شد.

شهید حسن شاطری از سوی هم‌رزمان خود به «حسام خوش‌نویس» شهرت داشت و در 24 بهمن سال 1391 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین