عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۴۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه:
مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه مسئولین باید در عمل، به برنامه اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ضرورت نگاه کنند، گفت: عزتمندی خانواده ایرانی و سلامت نسل جوان، ایجاد کار و تولید است و اجرای کنسرت دردی از مردم را دوا نخواهد کرد.
عقیق:حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگویی در کرمانشاه، با تمسک به آیه 3 سوره مبارکه المومنون که می فرماید: وَالَّذِينَ هُمْ عَنِ اللَّغْوِ مُعْرِضُونَ/ و آنان كه از بيهوده رويگردانند»، گفت: هدف اسلام ساختن جامعه ای با معیارهای اسلامی و  دوری از هر گونه لغویات و آنچه که مانع در مسیر رشد کمالات روحی می شود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه پسوند اسلامی ارشاد باید بیانگر ارزش نهادن به احکام و دستورات الهی باشد، افزود: کنسرت ها به بهانه شادی مردم نه تنها مردم را شاد نکرده، بلکه از مسیر معرفت الهی دور می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری کنسرت مختلط دهن کجی به ارزش های الهی و انقلابی است، اظهار کرد: ارشاد اسلامی باید به عنوان احیاء کننده ارشادات دینی بوده نه اینکه ترویج دهنده لهو و لعب! و فرهنگ های وارداتی باشد.

 حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که اجرای کنسرت موسیقی به هر بهانه ای که باشد چه دردی از آلام معیشتی و اقتصادی مردم را می کاهد؟، ابراز داشت: مسئولین اگر به جای تسهیلات برگزاری کنسرت موسیقی، به همین اندازه از تولید داخلی حمایت می کردند وضعیت معیشتی مردم این گونه نبود، گفت: حمایت از کار و تولید جوانان را بیشتر از کنسرت موسیقی شاد می کند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه یکی از بهترین راهکارهای ایجاد فضای شادی در بین خانواده های ایرانی، رونق کار و تولید است، افزود: اگر به دنبال شادمانی مردم هستید آیا بهتر نیست به جای اجرای کنسرت راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیگیری نمائید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نباید مردم را پس از چهل سال آزمون و خطا گرفتار مسائل معیشتی و اقتصادی نمود، اظهار کرد: زمان آن رسیده است که مردم شاهد نهادینه شدن اهداف بلند انقلاب و پیاده شدن اقتصاد اسلامی بدور از عمل به نسخه های پوسیده غربی هستند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه مسئولین باید در عمل، به برنامه اقتصاد مقاومتی به عنوان یک ضرورت نگاه کنند، گفت: عزتمندی خانواده ایرانی و سلامت نسل جوان، ایجاد کار و تولید است و اجرای کنسرت دردی از مردم را دوا نخواهد کرد.

وی در پایان با انتقاد از اینکه در سایه غفلت مسئولین در کمتر از دو ماه گذشته مجدداً در و دیوار شهر کرمانشاه با تبلیغات کنسرت موسیقی پر شده است، گفت: برای انحراف افکار عمومی از مشکلات معیشتی و اقتصادی شاهد برگزاری کنسرت موسیقی در شهر کرمانشاه هستیم.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین